Skip to main content

Wijziging Datum Abonnement

• January 17, 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Mijn man en ik hebben een keuzedag abonnement.

Kaartnummer  eindigend op 7972 en geldig tot 23.02.2028

Kaartnummer  eindigend op 6047 en geldig tot 02.07.2025 

Onze abonnementen starten niet op dezelfde datum. Is het mogelijk dit te veranderen.

Mijn kaart is geldig tot 02.07.2025. Kan ik dit veranderen naar begin maart 2025? 

Ik hoef geen restitutie en er vervallen dan natuurlijk keuzedagen. Belangrijk voor ons is dat de startdata van de keuzedagen in dezelfde maand beginnen. Jaartal is niet zo belangrijk.

Mocht dit niet mogelijk zijn hoor is graag van u wat ik verder eventueel kan doen.

Met vriendelijke groeten,

Gerda Andries

4 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • January 17, 2025

Wij kunnen hier niks mee. Neem contact op met de klantenservice.

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • January 17, 2025

Goedendag,

Wat u wilt is alleen mogelijk door het huidige abonnement op te zeggen. U krijgt restitutie voor de het niet gebruikte deel van het abonnement en voor de niet gebruikte keuzedagen. U kunt in maart 2025 met de gewenste ingangsdatum een nieuw dal voordeelabonnement aanvragen. U kunt echter geen keuzedag abonnement aanvragen in 2025, dat kan pas in maart 2026. Bij opzeggen van een keuzedagenabonnement geldt een wachttijd van 1 jaar voor er opnieuw een abonnement aangevraagd kan worden.

Waarom wilt u de keuzedagenabonnementen in dezelfde periode hebben nu iedereen 7 dagen tegelijk krijgt en ze tot verlenging van het abonnement geldig zijn?

Nb. Wij kunnen hier niets met kaartnummers. U kunt ze verwijderen door op de 3 puntjes rechtsonder te klikken.

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • January 17, 2025

Uw verzoek is niet onredelijk maar het kan gewoon niet. Neem vooral de opmerking van ​@MoDe ter harte.

U kunt uw persoonlijke gegevens beter verwijderen. Dat kan door op de drie puntjes rechts onderaan aan te klikken en dan te kiezen voor ‘Bewerk’. Dit moet binnen een uur na plaatsing, als dat niet meer lukt, zal een moderator ze weghalen.

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • January 17, 2025

Hi Himalaya! Welkom bij de NS Community. 

Zoals MoDe aangaf is jouw verzoek systeemtechnisch niet mogelijk zonder het opzeggen van jouw abonnement. Informatie over de geldigheid van jouw Keuzedagen lees je hier