beantwoord

Wijziging NS Flex-abonnement

  • 21 May 2022
  • 7 reacties
  • 252 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen mijn NS Flex-abonnement gewijzigd. Door een foutmelding kon ik dat niet zelf doen, maar moest dat via de klantenservice. Anderhalf uur geleden heb ik een bevestiging hiervan ontvangen.

Normaal gesproken krijg je dan ongeveer een kwartier later bericht dat de wijziging is verwerkt. Maar tot nu toe heb ik dat niet gehad. Betekent dit dat mijn abonnement nog niet geldig is als ik straks ga reizen?

icon

Beste antwoord door Jan Haverkamp 22 May 2022, 15:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4

Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen mijn NS Flex-abonnement gewijzigd. Door een foutmelding kon ik dat niet zelf doen, maar moest dat via de klantenservice. Anderhalf uur geleden heb ik een bevestiging hiervan ontvangen.

Normaal gesproken krijg je dan ongeveer een kwartier later bericht dat de wijziging is verwerkt. Maar tot nu toe heb ik dat niet gehad. Betekent dit dat mijn abonnement nog niet geldig is als ik straks ga reizen?

die krijg je nog als goed is 

Dank voor je waardevolle toevoeging. Normaal gesproken komt het bericht dat de wijziging is verwerkt na ongeveer een kwartier, maar ik heb nu nog steeds niets binnen. Hopelijk werkte het abonnement wel vandaag.

Reputatie 4

Dank voor je waardevolle toevoeging. Normaal gesproken komt het bericht dat de wijziging is verwerkt na ongeveer een kwartier, maar ik heb nu nog steeds niets binnen. Hopelijk werkte het abonnement wel vandaag.

ja anders even bellen naar de klantenservice zij kunnen kijken of goed verwerkt is anders is zonder dat om nodi kosten draaien

Badge +3

In Mijn NS (website) kan je zien welk abonnement er actief is, dus zodra het daar goed staat hoef je verder niet op bevestigingsmail(s) te wachten.

In Mijn NS (website) kan je zien welk abonnement er actief is, dus zodra het daar goed staat hoef je verder niet op bevestigingsmail(s) te wachten.

Dank! Dat is inmiddels aangepast naar het goede abonnement. Dan lijkt het er inderdaad op dat het goed gaat. Ik heb ook een factuur ontvangen inmiddels.

Ik heb mijn voordeelurenabonnement gewijzigd in een basisabonnement.

ik wacht op de bevestigingsmail.

het nieuwe abonnement ophalen bij een ns automaat of krijg ik een nieuwe kaart.?
 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Wgjm

Bij een wijziging krijg je geen nieuwe OV-chipkaart. Als je nog geen NS Flex abonnement had, dien je nog wel langs de automaat te gaan. Dit zal ook in de e-mail staan die je ontvangt.

Reageer