beantwoord

Wil Flex Ab. wijzigen in Dal Voordeel met keuzedagen

  • 23 April 2022
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

Ik ben ingelogd via mijnns en geef aan dat ik mijn ab. wil wijzigen naar Dal Voordeel met Keuzedagen. Alles ingevuld en dan krijg ik bijgaande mededeling: U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart.

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 April 2022, 21:50

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Keuzedagen zijn alleen verkrijgbaar bij een klassiek Dal Voordeel-abonnement (reizen op saldo), niet bij NS Flex Dal Voordeel (reizen op rekening).

U moet eerst rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om NS Flex geheel te laten beëindigen, die beëindiging bevestigen bij een automaat, en dan een klassiek Dal Voordeel-abonnement met Keuzedagen afsluiten. Dat u vervolgens ook weer bij een automaat op uw kaart moet laden.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +4

In aanvulling op @Tochjo: het is mogelijk makkelijker een nieuw klassiek Dalvoordeelabonnement te nemen, en dan op een nieuwe kaart. U moet dan inderdaad de twee kaarten uit elkaar houden, maar het is veel minder gedoe. Als u naast de keuzedagen ook op rekening wilt reizen, kunt u Flex op uw eerste kaart gewoon laten staan. Bij gebruik van alleen de keuzedagen hoeft er dan ook geen saldo meer op te staan. De extra ov-chipkaart is gratis.

Badge +3

Via https://www.ns.nl/webshop/nieuwproduct?product=DVD zou het moeten lukken.

Heb zelfde probleem met klassieke dalvoordeel abonnement, waarop ik de reis klasse wil wijzigen.

Keurig de link wijzig abonnement gevolgd, alles ingevuld. zelfde melding , niet te combineren met huidig product. Ik wordt gestoort van de NS en de service die geboden wordt. Chatbot werkt niet “ tenzij je de heledag de tijd hebt om op antwoord te wachten, Bellen heeft geen zin , tenzij je langdurig in de wacht wil staan. De website helpt niet en links werken niet.

Mijn vriendin is van de zomer in den Bosch gestrand toen al het trein verkeer uitviel. Ondanks dat de Directie van NS heel hard op TV riep dat hier coulant mee omgegaan zou worden, is het haar nog steeds niet gelukt om de reis vergoed te krijgen. Alle links die de klanten service aan haar gaf werkten niet of waren niet beschikbaar, en tot overmaat van ramp heeft de NS ook lange tijd na dit incident de reis history  van iedereen offline gehaald. Uiteindelijk heeft ze het na 2 maanden opgegeven. 

Mijn ervaring is dat het geen pretje is als je iets gedaan wilt krijgen via de site, tenzij je een nieuwe product wilt bestellen.

Badge +3

Heb zelfde probleem met klassieke dalvoordeel abonnement, waarop ik de reis klasse wil wijzigen.

Online de reisklasse van een klassiek Dal Voordeel abonnement wijzigen kan niet (dat kan per reis bij een kaartautomaat), dus dit zal dan om de klasse van de Keuzedagen gaan?

Neem daarvoor contact op met de Klantenservice (telefoon, chat).

 

Reageer