Ik ben ingelogd via mijnns en geef aan dat ik mijn ab. wil wijzigen naar Dal Voordeel met Keuzedagen. Alles ingevuld en dan krijg ik bijgaande mededeling: U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart.
Wil Flex Ab. wijzigen in Dal Voordeel met keuzedagen
Beste antwoord door Tochjo
Keuzedagen zijn alleen verkrijgbaar bij een klassiek Dal Voordeel-abonnement (reizen op saldo), niet bij NS Flex Dal Voordeel (reizen op rekening).
U moet eerst rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om NS Flex geheel te laten beëindigen, die beëindiging bevestigen bij een automaat, en dan een klassiek Dal Voordeel-abonnement met Keuzedagen afsluiten. Dat u vervolgens ook weer bij een automaat op uw kaart moet laden.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.