Skip to main content

Bij wisseling van mijn abonnement met keuzedagen naar flex abinnement gaan mijn niet opgemaakte keuzedagen mee, is mij vertelt.
Onlangs ging is reizen en kon ik de keuzedagen niet ophalen bij NS ophaalpunt.
Hoe kan dat? Waar zijn ze gebleven?
Groeten, Trudy Bos

U kunt keuzedagen niet met een Flexabonnement combineren. Uw abonnement moet op saldo zijn als u keuzedagen wilt gebruiken. Leg het uit op Klantenservice, 030 7515155 en wie weet wat ze nog voor u kunnen doen.


Op het moment dat je overstapt naar flex vervallen de keuzedagen. Je abonnement met Keuzedagen is immers gestopt.


Bij wisseling van mijn abonnement met keuzedagen naar flex abinnement gaan mijn niet opgemaakte keuzedagen mee, is mij vertelt.
 

Wie heeft dit dan verteld vraag ik mij af? Een NS-medewerker?? Als dat het geval is dan moet de desbetreffende persoon snel op cursus. 

 

Als het vanuit uw kennissenkring gehoord heeft dan heeft die kennis het niet bij het rechte eind gehad. Misschien kunt u gebruik maken van het herroepingsrecht???


Dat is de koninklijke weg als het maar niet al te lang geleden is. Het is wel logisch voor de top twintig hier dat je een Flexabonnement na een maand op kan zeggen en dan zou het niet correct zijn de keuzedagen dan nog geldig te laten zijn, maar dat is voor de modale senior toch wat ingewikkeld.

 

Er behoort hier van de zijde van Klantenservice coulance betracht te worden. Senioren overzien dit doorgaans niet als ze naar Flex gaan, en het moet voor ITC niet zo moeilijk zijn een waarschuwing in te programmeren als iemand met keuzedagen dit probeert. Genade gaat hier voor recht.

 


Reageer