beantwoord

Worden er 10 Euro administratiekosten gerekend bij het wijzigen van Flex Weekend naar Flex Basis?

  • 3 March 2023
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Ik heb een tijdje NS Flex Weekend gehad omdat ik vaak in het weekend reisde. Voor dit privilige heb ik bij het aanschaffen van het abonnement eenmalig 10 Euro betaald. Nu reis ik niet meer in het weekend en wil ik dit abonnement wijzigen naar Flex Basis, dat niks kost (ipv de 2,20 voor Flex Weekend). Als ik die wijziging wil doen krijg ik de melding dat er 10 Euro administratiekosten zal worden berekend. Klopt dit wel? Ik zou het heel onredelijk vinden als ik WEER 10 Euro moet aftikken voor een simpele wijziging (hoezo administratiekosten?). Kan iemand me uitleggen hoe dit zit?

icon

Beste antwoord door Momo 3 March 2023, 17:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee, die €10 wordt alleen berekend als je nieuw Flex bestelt, niet wanneer je wijzigt binnen Flex. Als je verder gaat qua stappen zul je zien dat die €10 niet berekend wordt. 

Reputatie 4

Ik heb een tijdje NS Flex Weekend gehad omdat ik vaak in het weekend reisde. Voor dit privilige heb ik bij het aanschaffen van het abonnement eenmalig 10 Euro betaald. Nu reis ik niet meer in het weekend en wil ik dit abonnement wijzigen naar Flex Basis, dat niks kost (ipv de 2,20 voor Flex Weekend). Als ik die wijziging wil doen krijg ik de melding dat er 10 Euro administratiekosten zal worden berekend. Klopt dit wel? Ik zou het heel onredelijk vinden als ik WEER 10 Euro moet aftikken voor een simpele wijziging (hoezo administratiekosten?). Kan iemand me uitleggen hoe dit zit?

dat klopt inderdaad wat @Momo zegt dit geld alleen voor de nieuwe klanten

Reputatie 7
Badge +3

Zie ook een andere reactie van mij in een ander topic met voorbeeldplaatjes van wijzigen binnen Flex en nieuw Flex bestellen vanaf Reizen op saldo. 

Reageer