actiecode activeren

  • 24 August 2023
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Ik heb voor mijn verjaardag een actie kaartje gehad met een actie code om die te activeren voor morgen vrijdag de 25 aug. Voor een mee reis persoon. Dit gaan niet lukken ,wat is de reden daarvan . Kunt dit voor mij oplossen .Heb al 3 x gebeld en veel in de wacht gestaan Het probleem is nog steeds niet opgelost. Samengevat : Dit is mijn actie code **** En ik wil deze code activiteiten voor trein kaartje op 25 aug.2023 

met vr Gr.
Ruud ****

**** ****


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Rudolphus,

I.v.m. de Grand Prix in Zandvoort zijn de actiekaartjes niet geldig van 25 t/m 27 augustus.

Dit is overigens een openbare site. Je kunt beter je persoonlijke informatie (en de couponcode! Iedereen kan deze nu gebruiken!) verwijderen. Klik hiervoor op de drie puntjes rechtsonder het bericht en kies voor ‘Bewerk'.

Badge +3

Acties zijn niet geldig op vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 augustus vanwege de Grand Prix in Zandvoort.

Misschien kan de NS de volgende melding wat explicieter vermelden.

Het blijft toch een trieste zaak dat de NS niet de verantwoordelijkheid neemt om mensen te behoeden om gegevens te delen op de community. 

Misschien kunnen ze bij de NS een keer alle inactieve leden per mail even informeren dat bijvoorbeeld na 2 jaar inactiviteit het account wordt opgeheven. Kunnen ze gelijk de volgende tellertjes aanpassen.

 

Reageer