Skip to main content
beantwoord

E-ticket niet meer in de app

Ik heb in de spoordeelwinkel tickets gekocht voor een dagje Dierenpark Amersfoort. 

Alles is netjes verlopen alleen kon ik geen enkele optie vinden om de e-tickets naar de ns app te kunnen downloaden. 

Er stond bij dat alle tickets verplicht geprint moesten worden en dit ging natuurlijk niet zonder problemen. 

Sinds wanneer is dit, want ik kon vorig jaar ook gewoon zonder problemen alles via de app regelen.

Alvast dank.

Beste antwoord door Floor NS

Wanneer je via de Spoordeelwinkel een bestelling plaatst zal je een geprint ticket nodig hebben, want tickets voor het uitje moet je printen. Vaak is het mogelijk om de reis wel als e-ticket naar de NS App te laden. Je kunt het beste even contact opnemen met de Klantenservice wanneer dit niet lukt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 277 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2025

Wanneer je via de Spoordeelwinkel een bestelling plaatst zal je een geprint ticket nodig hebben, want tickets voor het uitje moet je printen. Vaak is het mogelijk om de reis wel als e-ticket naar de NS App te laden. Je kunt het beste even contact opnemen met de Klantenservice wanneer dit niet lukt. 

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 13 april 2025

Ik heb een treinkaartje gekocht. Ik heb een e-mail ontvangen, maar er staat geen ticket in.

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • 25183 reacties
  • 13 april 2025

Heeft u de NS(International) -app geladen en kunt u hem daarin zetten? Dat is redelijk standaard tegenwoordig. Verder kan het handig zijn even naar beneden te scrollen in de email, waardoor het wel zichtbaar wordt. Dat is vooral ook van belang als u meerdere tickets heeft besteld.

Lukt het dan nog niet, dan is Klantenservice bellen de beste oplossing, 030 7515155.

Reageer