beantwoord

gezocht; wandelroute - 10 km Gent - link werkt niet

  • 21 December 2022
  • 14 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Volgende week gaan we naar Gent. Graag wilde ik de wandeling van 10 km van de NS gaan maken. Bij het openen / downloaden van de route krijg ik een foutmelding.

www.wandelzoekpagina.nl

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Momo 21 December 2022, 14:57

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Even Googlen op ns wandeling Gent

 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je dan ook op de link “Download de NS wandeling” geklikt? Want die linkt naar de Wandelzoekpagina en werkt niet. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je dan ook op de link “Download de NS wandeling” geklikt? Want die linkt naar de Wandelzoekpagina en werkt niet. 

 

Neen, want ik verwachtte niet dat je doorgelicht wordt naar wandelzoekpagina.

Reputatie 7
Badge +3

Het maakt eigenlijk niet uit waarnaar je door gelinkt wordt, op de pagina die jij aangeeft staat een link naar een wandeling en die werkt niet. Als je zegt dat iemand maar even moet Googlen, zou ik ook even kijken of de link op de gevonden pagina ook echt werkt. 

Reputatie 7
Badge +3

Het maakt eigenlijk niet uit waarnaar je door gelinkt wordt, op de pagina die jij aangeeft staat een link naar een wandeling en die werkt niet. Als je zegt dat iemand maar even moet Googlen, zou ik ook even kijken of de link op de gevonden pagina ook echt werkt. 

Er staan meerdere wandelingen op die pagina. Er zijn overigens meerdere webpagina's die wandelingen aanbieden in en om Gent. Ik begrijp dat ik die allemaal had moeten bekijken om een gedegen antwoord te geven?

Reputatie 7
Badge +3

Dat lijkt me wel. Als je dat niet onderzoekt heeft je antwoord op de vragensteller nauwelijks waarde.

Reputatie 7
Badge +3

Het maakt eigenlijk niet uit waarnaar je door gelinkt wordt, op de pagina die jij aangeeft staat een link naar een wandeling en die werkt niet. Als je zegt dat iemand maar even moet Googlen, zou ik ook even kijken of de link op de gevonden pagina ook echt werkt. 

Er staan meerdere wandelingen op die pagina. Er zijn overigens meerdere webpagina's die wandelingen aanbieden in en om Gent. Ik begrijp dat ik die allemaal had moeten bekijken om een gedegen antwoord te geven?

De vraag gaat over de NS wandeling, de andere wandelingen op de NS pagina waar jij een screenprint van gaf zijn geen NS wandelingen. De NS wandeling is de eerste link op die pagina, als je dan toch al de moeite hebt genomen om via Google de betreffende NS pagina op te zoeken is het nog maar een kleine moeite om ook even de link naar de NS wandeling aan te klikken.

Je hoeft geen antwoord te geven op de vraag van de vraagsteller maar als je dat wel doet is het wel zo fijn om even wat verder te onderzoeken. 

 

Voor @Hildepl : de wandeling is nog wel te vinden in Google cache

 

Reputatie 7
Badge +3

Het was mij niet duidelijk dat ook de webpagina van NSinternational doorlinkt naar wandelzoekpagina.nl

De NS wandeling is wel aan te klikken op www.frankwandelt.nl

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat was mij in eerste instantie ook niet duidelijk, tot ik klikte op de downloadlink van de NS wandeling.

Via https://www.frankwandelt.nl/belgie/ns-wandeling-gent-binnenstad-parken gaat het ook niet lukken, want als je daar klikt op Naar routebeschrijving kom je weer uit op de site van NS International met de niet werkende link naar de Wandelzoek pagina, alleen het wandelkaartje is wel op Frankwandelt te vinden. 

Dat wordt dus de routebeschrijving van Google cache combineren met het kaartje van Frankwandelt. 

 

Overigens zie ik dat alle NS wandelingen op de NS International website doorlinken naar wandelzoekpagina.nl en die werken allemaal niet. Kan NS er voor zorgen dat die wel werken of de routebeschrijvingen op de eigen website plaatsen? Of anders maar de link naar de wandelingen weghalen, want zo heeft het ook geen zin. 

Wacht, welke links hebben we het nu precies over? Als ik klik krijg ik https://www.wandelzoekpagina.nl/internationale-ns-wandeling/gent te zien.

Reputatie 7
Badge +3

Nu wel, maar begin van de middag was dat toch echt nog niet zo. 

Reputatie 7
Badge +3

Nu wel, maar begin van de middag was dat toch echt nog niet zo. 

Ik kon bij frankwandelt vanmiddag wel de link aanklikken toen ik dat bericht plaatste, idem bij mijn1e bericht. Misschien browser-probleem?

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan bij frankwandelt wel de link naar de routebeschrijving aan klikken, maar dan kom je terecht op de pagina van NS International, die routebeschrijving staat dus niet op de site van frankwandelt zelf. En vanaf NS International werkte de link naar de NS wandeling op wandelzoekpagina niet. Intussen werkt werkt de pagina op de wandelzoekpagina website wel. En het is geen browser probleem want zowel nu als eerder op de dag testte ik het in dezelfde browser. Mogelijk was het gewoon een tijdelijk probleem op wandelzoekpagina. Bij TS werkte het ook niet op wandelzoekpagina.nl 

Reputatie 1

Hoi,

Sorry, ik ben een beetje laat met reageren. De melding dat er een reactie was kwam in mijn spam.

Ik zie nu ook dat de link nu door linkt naar een wandel zoek pagina. In eerste instantie was het een ‘dode link’. 

 

Maar ik heb nu weer even op de NS site gekeken. De link werkt weer. Ik heb de wandeling, kaart en beschrijving gevonden!

Allen bedankt!

https://www.wandelzoekpagina.nl/internationale-ns-wandeling/gent

Hilde

Reageer