Hoi,
Volgende week gaan we naar Gent. Graag wilde ik de wandeling van 10 km van de NS gaan maken. Bij het openen / downloaden van de route krijg ik een foutmelding.
Wie kan mij helpen?
Hoi,
Volgende week gaan we naar Gent. Graag wilde ik de wandeling van 10 km van de NS gaan maken. Bij het openen / downloaden van de route krijg ik een foutmelding.
Wie kan mij helpen?
Beste antwoord door Momo
Het maakt eigenlijk niet uit waarnaar je door gelinkt wordt, op de pagina die jij aangeeft staat een link naar een wandeling en die werkt niet. Als je zegt dat iemand maar even moet Googlen, zou ik ook even kijken of de link op de gevonden pagina ook echt werkt.
Er staan meerdere wandelingen op die pagina. Er zijn overigens meerdere webpagina's die wandelingen aanbieden in en om Gent. Ik begrijp dat ik die allemaal had moeten bekijken om een gedegen antwoord te geven?
De vraag gaat over de NS wandeling, de andere wandelingen op de NS pagina waar jij een screenprint van gaf zijn geen NS wandelingen. De NS wandeling is de eerste link op die pagina, als je dan toch al de moeite hebt genomen om via Google de betreffende NS pagina op te zoeken is het nog maar een kleine moeite om ook even de link naar de NS wandeling aan te klikken.
Je hoeft geen antwoord te geven op de vraag van de vraagsteller maar als je dat wel doet is het wel zo fijn om even wat verder te onderzoeken.
Voor
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.