Skip to main content
beantwoord

graag twee dagkaarten voor sponsering

Goedemorgen kcc

Ik ben Peter van Hal met een 41 jarige loopbaan bij NS ,oa bij het kcc

Ik organiseer op koningsdag een kaartevent, een koningsrikken voor ruim 80 kaarters en zoek daarvoor sponsoren die een klein kadootje willen schenken. Hoe mooi zou het zijn om als gepensioneerde NS -er ( 2020)twee dagkaarten te schenken aan een winnaar op deze dag. Wellicht kunnen mensen die de trein een keer gebruikt hebben weer als klant vaker met de trein reizen. Zijn jullie in the mood om twee dagkaarten te schenken voor dit doel.

Peter v Hal

Beste antwoord door Rory NS

Goedemorgen Railrunner710, welkom bij de NS Community.

Ik vind het een mooi doel, maar ik weet niet wat de mogelijkheden hierin zijn. Je zou inderdaad, zoals MoDe hierboven schrijft, even contact kunnen opnemen met NS Klantenservice. Misschien kun je ook eens kijken op deze pagina, specifiek gericht op sponsorverzoeken.

De persoonlijke gegevens uit je bericht heb ik verwijderd om privacyredenen.

Bekijk origineel

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 26 maart 2025

Dag Peter,

Je vraagt aan een reizigers-helpen-reizigerscommunity om 2 dagkaarten te schenken. Dat kunnen wij, reizigers, niet.

Je kunt het beste telefonisch,via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Nb. Je plaatst persoonlijke gegevens op in een openbare community. Je kunt deze binnen uur na plaatsing zelf verwijderen via de 3 puntjes rechts onderin.

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 26 maart 2025

En weer een slachtoffer van de misleidende NS-website.

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 26 maart 2025

Goedemorgen Railrunner710, welkom bij de NS Community.

Ik vind het een mooi doel, maar ik weet niet wat de mogelijkheden hierin zijn. Je zou inderdaad, zoals MoDe hierboven schrijft, even contact kunnen opnemen met NS Klantenservice. Misschien kun je ook eens kijken op deze pagina, specifiek gericht op sponsorverzoeken.

De persoonlijke gegevens uit je bericht heb ik verwijderd om privacyredenen.

Reageer