beantwoord

groepsticket

  • 22 May 2022
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Als ik met een NS groepsticket reis en ik wil gebruik maken van de ICE trein, moet ik dan alsnog een toeslag betalen voor de ICE? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 22 May 2022, 08:08

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Ja, elke reiziger van de groep moet dan een toeslag aanschaffen.

Als u dat niet wil, dan kunt u ook met een reguliere intercity reizen. Deze doet er nauwelijks langer over.

Ja, elke reiziger van de groep moet dan een toeslag aanschaffen.

Als u dat niet wil, dan kunt u ook met een reguliere intercity reizen. Deze doet er nauwelijks langer over.


Oke duidelijk! Ik had eigenlijk de reguliere intercity willen pakken maar er wordt aan het spoor gewerkt en volgens de reisplannen heb je geen hinder van de spoor werkzaamheden als je het stukje tussen Utrecht en Amsterdam met de ICE trein reist.

Badge +3

Er rijden ook reguliere intercity’s tussen Utrecht en Amsterdam vandaag. Alle reizen die de reisplanner geeft, zijn mogelijk, ook de reisadviezen waarbij een waarschuwing over werkzaamheden staat (onder voorbehoud van ongeplande storingen, natuurlijk).

Er rijden ook reguliere intercity’s tussen Utrecht en Amsterdam vandaag. Alle reizen die de reisplanner geeft, zijn mogelijk, ook de reisadviezen waarbij een waarschuwing over werkzaamheden staat (onder voorbehoud van ongeplande storingen, natuurlijk).

Oh dat zou fijn zijn! Ik dacht dat je gebruik moest maken van vervangen vervoer mocht je willen reizen tussen Utrecht en Amsterdam. Bedankt voor je reactie! 

Badge +3

De intercity’s van/naar Nijmegen rijden (elk half uur), maar je kunt ook nog omreizen via Hilversum (21 minuten extra reistijd).

Het vervangend vervoer bestaat uit de metro naar Bijlmer ArenA en vanaf daar de intercity naar Weert (of andersom), maar dan moeten er wel poortjes open staan.

Reageer