Ik heb per ongeluk een jongere dagkaart gekocht voor vandaag, terwijl die voor morgen moest zijn. Kan ik daarvoor mijn geld terug krijgen?
Antwoord
Jongere dagkaart op de foute dag gekocht
Beste antwoord door JurgenH
Normaal gesproken worden dergelijke fout/ongebruikte tickets niet vergoed, omdat achteraf niet te controleren is of het kaartje alsnog gebruikt is. Het ticket kan niet ongeldig gemaakt worden namelijk.
Wat ik zou doen is even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen met je meekijken naar een eventuele oplossing.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.