beantwoord

Kerst trui

  • 21 December 2023
  • 9 reacties
  • 217 Bekeken

I heb de kersttrui gewonnen, maar ik heb hem nog niet gekregen. Is er iemand die hem al heeft ontvangen? Ik heb ook een boek gewonnen daarna, en die is gisteren aangekomen. 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 December 2023, 19:46

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo David de Leeuw en welkom bij de NS Community,

 

Ik kan geen indicatie geven wanneer je deze zal ontvangen. Deze zal je waarschijnlijk wel 1 van deze dagen ontvangen aangezien deze op 8 december is vergeven. Welk boek heb je gekregen? Het gratis boek van Bookchoice is een digitaal boek en vandaag was de actie een fysiek boek, maar het lijkt mij niet dat je deze gister hebt ontvangen.

Reputatie 7
Badge +3

Wat een geluk heb jij maar liefst 2 prijzen. Ik hoop voor je dat je de trui voor de kerst hebt. Heb je de postNLapp? Mocht hij met PostNL verstuurd worden dan kun je dat in de app zien.

Badge +3

Wat een geluk heb jij maar liefst 2 prijzen. Ik hoop voor je dat je de trui voor de kerst hebt. Heb je de postNLapp? Mocht hij met PostNL verstuurd worden dan kun je dat in de app zien.

Tja, leve PostNL… 

Gelukkig past het gewoon in de brievenbus… 😆

Hallo, ook ik heb de kersttrui gewonnen en ook nog niet ontvangen. Best jammer, de kerstborrels op mijn werk zijn al voorbij, en de kerstdiners met familie beginnen vanavond. Maar volgend jaar kan ik er natuurlijk nog wel mee shinen.

Beste NS, zijn de truien al wel verstuurd? Na mijn winmail van 8 december heb ik niets meer gehoord.

Groeten Walter 

Hoi Erryt, ik heb het boek: de mooiste treinreizen gekregen. 

Nog steeds de kersttrui niet mogen ontvangen. Ook geen bericht gekregen dat hij ergens op mij ligt te wachten. Komt hij er nog wel aan?

Reputatie 7
Badge +1

Hoi Erryt, ik heb het boek: de mooiste treinreizen gekregen. 

Nog steeds de kersttrui niet mogen ontvangen. Ook geen bericht gekregen dat hij ergens op mij ligt te wachten. Komt hij er nog wel aan?

Ik begin een beetje te denken dat het met de kersttrui net zo is gegaan als met de Stay Okay actie. NS heeft bij de Stay okay foutieve emails gestuurd. Zou zomaar kunnen dat dit ook bij de kersttrui het geval is.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Erryt, ik heb het boek: de mooiste treinreizen gekregen. 

Nog steeds de kersttrui niet mogen ontvangen. Ook geen bericht gekregen dat hij ergens op mij ligt te wachten. Komt hij er nog wel aan?

Ik begin een beetje te denken dat het met de kersttrui net zo is gegaan als met de Stay Okay actie. NS heeft bij de Stay okay foutieve emails gestuurd. Zou zomaar kunnen dat dit ook bij de kersttrui het geval is.

En de sokken…

Nadat ik eerst wel en toen niet overnachting bij Stay okay had gewonnen, won ik sokken bij wintercity. Helaas niets ontvangen terwijl gegevens wel klopten.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien waren de brei pennen defect waardoor NS de trui niet kon breien Of er was een wisselstoring waardoor maar de helft van kleuren gebruikt kon worden en het een effen blauwe trui is geworden. Of misschien juist effen geel, wat beter geschikt is voor Pasen.🤣

Reputatie 6

Ik ben even op onderzoek gegaan en heb antwoord!

Alle gewonnen prijzen zijn op dit moment al per post verzonden en dienen op elk moment binnen te komen. In het geval dat iets retour is gestuurd of niet goed aangekomen is bij een winnaar sturen wij ook nog een mail naar de winner om dit verder op te lossen. Ik wil je dus vragen om deze week nog te wachten op je prijs/een mail met meer informatie. Als je volgende week nog steeds geen prijs of mail hebt wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere hulp.

 

Reageer