beantwoord

Leuk zo'n verjaardagscode wat niet gebruikt kan worden

  • 7 July 2023
  • 13 reacties
  • 218 Bekeken

Ik heb voor mijn verjaardag een leuk cadeau gekregen. * boeken van bookchoice.

Nu wil ik ze voor de vakantie gaangebruiken en kom ik nergens meer in.

Na 5 verschillende personen van de klantenservice, die ook nog eens zeer slecht bereikbaar is…..

Geen stap verder.

Bedankt voor dit niet leuke cadeau. Een kat in de zak dus.

icon

Beste antwoord door Tomas NS 12 July 2023, 16:42

Bekijk origineel

13 reacties

Hoi Toorvrouw en welkom bij onze Community!

Jeetje, dat is inderdaad wel heel erg balen. Kun je aangeven of je een bepaalde melding krijgt als je op de knop in de e-mail drukt? Ik ga graag even voor je na of ik hier nog iets aan kan doen.

Als ik op de knop druk om de code op te halen zegt hij dat die niet meer beschikbaar is. 
Ik heb 5 x iemand aan de lijn gehad van de klantenservice die je dan doorverbinden en dan hoor je niets meer . Ik vind het echt jammer, wilde dit voor de vakantie bewaren.

Duidelijk, dankjewel voor de toelichting. Wil je mij wellicht eens een privébericht sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.

Badge +3

Als ik op de knop druk om de code op te halen zegt hij dat die niet meer beschikbaar is. 
Ik heb 5 x iemand aan de lijn gehad van de klantenservice die je dan doorverbinden en dan hoor je niets meer . Ik vind het echt jammer, wilde dit voor de vakantie bewaren.

Als je mij via een privébericht je e-mail adres stuurt kan ik mijn mail (van 20 juni, geldig tot 31 december) wel doorsturen.

Ik heb inmiddels ook al een privébericht ontvangen en zal dit verder oppakken. Mocht het aanbod van Robert ook voor tevredenheid zorgen dan is dat uiteraard ook goed :).

Badge +3

Ik heb inmiddels ook al een privébericht ontvangen en zal dit verder oppakken. Mocht het aanbod van Robert ook voor tevredenheid zorgen dan is dat uiteraard ook goed :).

Er lijkt een storing te zijn… 

 

Dat idee krijg ik ook. Ik ga ermee bezig.

Het zou fijn zijn als ik een nieuwe code kan ontvangen van jullie.

Ik heb hetzelfde probleem: ik krijg na klikken op de link meteen de melding:

Sorry, u komt niet in aanmerking voor deze actie.

Balen!

kan dit opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +3

Het zou fijn zijn als ik een nieuwe code kan ontvangen van jullie.

Van ons kun je geen nieuwe code krijgen, dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity.  Je kunt het beste wachten tot de storing is opgelost en het dan weer proberen.

Ok ik heb voor mijn verjaardag 9 juli een kado ??? ontvangen van de NS, na ongeveer 10 keer proberen over twee dan kreeg ik telkens dezelfde mededeling:

Sorry, u komt niet in aanmerking voor deze actie.

 

dat heet echt iemand blij maken met een dode mus

Reputatie 7
Badge +3

Ok ik heb voor mijn verjaardag 9 juli een kado ??? ontvangen van de NS, na ongeveer 10 keer proberen over twee dan kreeg ik telkens dezelfde mededeling:

Sorry, u komt niet in aanmerking voor deze actie.

 

dat heet echt iemand blij maken met een dode mus

Code is nog een tijdje geldig. Probeer het later nog een keer. Er lijkt een storing te zijn.

@Toorvrouw @Maartje-5 @Vincent F 

Ik heb inmiddels begrepen dat de link in de e-mail weer zou moeten werken. Zouden jullie het nogmaals willen proberen?

Mochten er nog steeds issues zijn dan verneem ik dat uiteraard graag.

Reageer