Maastricht - Aachen en vice versa voor 3 euro

  • 4 June 2023
  • 2 reacties
  • 341 Bekeken

Reputatie 2

Er loopt al een aantal maanden een vrij aantrekkelijke (kortings)actie voor reizen met Arriva  tussen Maastricht en Aachen. Ik kon de actie hier zo snel niet vinden, dus ik denk ik deel hem maar. Ook al is het geen NS.

Via EasyConnect van AVV kun je voor 3 euro met de trein van Maastricht naar Aachen of van Aachen naar Maastricht. Je hebt eigenlijk alleen de Naveo-app nodig en een wachtwoord dat je krijgt door je e-mailadres op te geven. Gezien het wachtwoord dat ik kreeg, vermoed ik trouwens dat iedereen hetzelfde wachtwoord krijgt.

Daarna kun je het ticket onder My Tickets -> Buy Ticket vinden. 🙂

 


2 reacties

Badge +3

Dat is wel goedkoop, maar als ik het zo lees moet je het ter plekke kopen en is het vervolgens 3 uur geldig?

Overigens ben je met Arriva bus 350 via Gulpen en Vaals iets sneller in Aachen, maar dat kost dan € 7,71 (ov-chipkaart is geldig).

Reputatie 2

Dat is wel goedkoop, maar als ik het zo lees moet je het ter plekke kopen en is het vervolgens 3 uur geldig?

Ja, zo werkt dat normaal gesproken bij AVV eigenlijk al. Dit ticket verschilt daarin niet van andere enkele reizen. Al kan de geldigheidsduur wel verschillen natuurlijk.

Reageer