beantwoord

MEEREISRETOUR

  • 2 May 2023
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

AANBIEDING ONTVANGEN VOOR EEN MEEREISRETOUR VOOR EURO 8,95.

KORTINGSCODE KAN T/M 7 MEI BINNENGEHAALD WORDEN.  ER KAN MEE GEREISD WORDEN T/M 31 MEI.A.S..

KORTINGSCODE INMIDDELS BINNENGEHAALD.  REISDATUM NOG NIET BEKEND.

KAN NA 7 MEI DE CODE VERZILVERD WORDEN EN NA BETALING DE TICKET BINNEN GEHAALD WORDEN.

icon

Beste antwoord door Robert B 2 May 2023, 19:25

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Bij mijn weten kan je de code t/m 7 mei gebruiken voor een reisdatum uiterlijk 31 mei.

Vervelend dat datum van reizen voor 8 mei ingevuld dient te worden.  Vanwege familieomstandigheden is dit niet altijd mogelijk. In mijn geval is dat zo. Derhalve aanbieding zonder waarde!

 

 

Vervelend dat datum van reizen voor 8 mei ingevuld dient te worden.  Vanwege familieomstandigheden is dit niet altijd mogelijk. In mijn geval is dat zo. Derhalve aanbieding zonder waarde

Dit soort aanbiedingen is bedoeld voor mensen die hun reisdatum verder van te voren vastleggen. Niet voor mensen die goedkoop willen reizen en dan ook nog volledige flexibiliteit willen.

Reputatie 7
Badge +3

Dit soort klachten begrijp ik nooit zo goed. Laatst was witlof in de aanbieding bij m'n supermarkt. Ik lust geen witlof, dus een aanbieding zonder waarde!

Badge +3

Het lijkt er inderdaad op dat de code na 7 mei niet meer te verzilveren is. https://twitter.com/NellekeTervoort/status/1659285719989272577

De mail sprak over een winactie voor tickets naar Parijs als je de code vóór 8 mei ophaalde.

Reageer