beantwoord

meereisretour en Studentenreisproduct

  • 24 July 2023
  • 12 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 12132 reacties

In de nieuwe actie ‘weg=weg weken’ kunnen abonnementhouders een meereisretour bestellen. In de voorwaarden worden zakelijke abonnementen en studenreisproduct uitgezonderd van de actie. Echter staat er verderop in de voorwaarden dat meereisretour geldig is in combinatie met abonnementen, keuzedag en SRP.

Mag je met SRP geen meereisretour bestellen, maar mag iemand die een meereisretour heeft wel met iemand met SRP meereizen?

 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 24 July 2023, 17:17

Bekijk origineel

12 reacties

Degene met een Studenten reisproduct kan niet meedoen aan deze actie, dit houdt in dat deze persoon de Meereisretour niet zelf kan aanschaffen. Echter kan iemand anders met een geldig abonnement wel de Meereisretour aanschaffen en met iemand meereizen die een Studenten reisproduct heeft.

Reputatie 7
Badge +3

Kort antwoord: ja, dat mag. 😀

Mijn man en ik doen allebei mee aan de weg=weg weken.

Ik heb in de aanbieding een meereisretour gekregen. Mijn man niet. Als ik hiervan de voorwaarden oproep, zie ik dat elke deelnemer van de weg=wegweken een meereisretour kan aanvragen, dus ook mijn man. Inmiddels heb ik twee medewerkers van de helpdesk aan de telefoon gehad. De eerste verwees me naar de website. Daar zou dat retour aan te vragen zijn. Dat lukte niet. De tweede medewerkster deed langdurig navraag en kwam met het antwoord dat niet iedereen dit aanbod heeft gekregen, dat dat de regel was. Zij kon mij niet verder helpen, maar daarbij werd voorbijgegaan aan de informatie die in de voorwaarden van het meereisretour staat nl. Dat iedere deelnemer dit kan aanvragen.

Hoe krijgt mijn man alsnog een meereisretour?

Met vriendelijke groet, Gerry Bergs

Goedemiddag Gerry en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend dat je zulke verschillende antwoorden hebt gekregen. Heeft je man een abonnement bij NS? In dat geval hebben we een reservecode voor hem klaarliggen. Ik heb even intern overlegd en wil vragen of jouw man opnieuw contact wil opnemen met de klantenservice, maar ditmaal via Facebook of Twitter. Als hij de situatie daar nogmaals uitlegt, zorg ik ervoor dat mijn collega ondertussen op de hoogte is gesteld en de code kan worden verstuurd. Vanwege privacywetgeving is het wel belangrijk dat hij dit zelf regelt en dat jij dit niet doet uit zijn naam. Hopelijk is dit een oplossing waar je iets mee kan!

Reputatie 7
Badge +3

Als ik hiervan de voorwaarden oproep, zie ik dat elke deelnemer van de weg=wegweken een meereisretour kan aanvragen, dus ook mijn man.

Niet elke deelnemer kan dit volgens de voorwaarden aanvragen, maar elke deelnemer met een actief abonnement met uitzondering van zakelijke abonnementen en het studenten abonnement.

Is het misschien zo dat u wel een hiervoor geldig abonnement heeft maar uw man niet?

 

Reputatie 7
Badge +3

Als ik hiervan de voorwaarden oproep, zie ik dat elke deelnemer van de weg=wegweken een meereisretour kan aanvragen, dus ook mijn man.

Niet elke deelnemer kan dit volgens de voorwaarden aanvragen, maar elke deelnemer met een actief abonnement met uitzondering van zakelijke abonnementen en het studenten abonnement.

Is het misschien zo dat u wel een hiervoor geldig abonnement heeft maar uw man niet?

 

Wordt het via hetzelfde mailadres aangevraagd?

Reputatie 7
Badge +3

Wordt het via hetzelfde mailadres aangevraagd?

De aanbieding voor de Meereisretour zie ik alleen tussen de andere aanbiedingen staan wanneer ik aangemeld ben met het emailadres van mijn MijnNS account en waarmee ik NS Flex heb.

Als ik de pagina van de Weg = Weg weken bezoek zonder aangemeld te zijn, zie ik de aanbieding van de Meereisretour niet, meld ik me aan met een ander mailadres dan die voor mijn NS Flex zie ik hem ook niet. Het kan dus best dat iemand de mail over de Weg = Weg weken krijgt en zich ook daarvoor kan aanmelden, en je kan ook aanmelden zonder zelf een mail erover gehad te hebben, maar als die persoon geen actief abonnement heeft zal de Meereisretour aanbieding er niet bij staan en kan dus ook de actiecode niet aangevraagd worden. 

Goedemiddag Gerry en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend dat je zulke verschillende antwoorden hebt gekregen. Heeft je man een abonnement bij NS? In dat geval hebben we een reservecode voor hem klaarliggen. Ik heb even intern overlegd en wil vragen of jouw man opnieuw contact wil opnemen met de klantenservice, maar ditmaal via Facebook of Twitter. Als hij de situatie daar nogmaals uitlegt, zorg ik ervoor dat mijn collega ondertussen op de hoogte is gesteld en de code kan worden verstuurd. Vanwege privacywetgeving is het wel belangrijk dat hij dit zelf regelt en dat jij dit niet doet uit zijn naam. Hopelijk is dit een oplossing waar je iets mee kan!

Dankjewel voor het antwoord en fijn dat hij alsnog een reserveerde krijgt.

Maar wat als mijn man geen Twitter of Facebook account heeft?

 

Het kan ook via ons Live-Chat kanaal

Reputatie 7
Badge +3

Goedemiddag Gerry en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend dat je zulke verschillende antwoorden hebt gekregen. Heeft je man een abonnement bij NS? In dat geval hebben we een reservecode voor hem klaarliggen. Ik heb even intern overlegd en wil vragen of jouw man opnieuw contact wil opnemen met de klantenservice, maar ditmaal via Facebook of Twitter. Als hij de situatie daar nogmaals uitlegt, zorg ik ervoor dat mijn collega ondertussen op de hoogte is gesteld en de code kan worden verstuurd. Vanwege privacywetgeving is het wel belangrijk dat hij dit zelf regelt en dat jij dit niet doet uit zijn naam. Hopelijk is dit een oplossing waar je iets mee kan!

Dankjewel voor het antwoord en fijn dat hij alsnog een reserveerde krijgt.

Maar wat als mijn man geen Twitter of Facebook account heeft?

 

Maar hij heeft wel een abonnement?

Ja mijn man heeft zeker een abonnement kaartnummer ****.

Reputatie 7
Badge +3

Ja mijn man heeft zeker een abonnement kaartnummer xxxxx

Dat is vreemd dat het dan niet lukt. Of het is weer zo'n actie waarbij maar 1 per adres kan deelnemen.

Het kaartnummer staat openbaar. Deze kun je verwijderen via de 3 puntjes rechtsonder.

 

Reageer