beantwoord

Met groepsticket verplicht tot eindhalte reizen?

  • 1 June 2023
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Ik ben van plan om binnenkort met een paar vrienden een groepsticket daluren te kopen voor een reis van Amsterdam CS naar Valkenburg. Onderweg moet worden overgestapt in Maastricht. Stel dat dan wordt besloten om niet meer naar Valkenburg te reizen blijft het groepsticket dan toch geldig voor de terugreis van Maastricht naar Amsterdam CS?

icon

Beste antwoord door Tochjo 1 June 2023, 09:31

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Ja, u mag dan de terugreis van Maastricht naar Amsterdam maken met hetzelfde ticket. Het is niet nodig het hele traject te reizen.

Ja, u mag dan de terugreis van Maastricht naar Amsterdam maken met hetzelfde ticket. Het is niet nodig het hele traject te reizen.

Dank voor het snelle antwoord.

Reputatie 7
Badge +3

Groepsticket is enkele reis. Je mag op elk station uitstappen/instappen op traject Amsterdam-Valkenburg. Mocht een deel doorreizen naar Valkenburg en een deel in Maastricht te blijven dan dient de hoofdboeker mee te reizen naar Valkenburg.

Badge +3

Groepsticket is enkele reis.

Dat is een scherpe opmerking, ik denk nog altijd aan het Groepsretour bij dit ticket đŸ€

Reputatie 7
Badge +3

Waarschijnlijk wil TS een groepsticket voor zowel de heenreis als de terugreis aanschaffen voor Amsterdam - Valkenburg en terug en zien ze wel of ze doorreizen naar Valkenburg of niet verder gaan dan Maastricht. Het maakt verder niet uit het een retourticket is of 2 enkele reizen, met een e-ticket mag je op ieder station wat op de route ligt je reis onderbreken of beëindigen, ook kun je op ieder station op de route aan je reis beginnen. Met een groepsticket Valkenburg - Amsterdam is het geen enkel probleem om de reis te beginnen in Maastricht.

Badge +3

Groepsticket is enkele reis.

Dat is een scherpe opmerking, ik denk nog altijd aan het Groepsretour bij dit ticket đŸ€

Begrijpelijk, want Het Groepsticket is een enkele reis, maar het is mogelijk om bij aankoop van de heenreis ook direct de terugreis te kopen. De terugreis mag ook op een latere datum zijn.

Reageer