Waarom moet het toch altijd zo extreem ingewikkeld gemaakt worden?
Waarom moet dit nou toch altijd tijdens mijn vakantie gebeuren? Nou ja, deels dan. Wel leuke acties!
Waarom moet het toch altijd zo extreem ingewikkeld gemaakt worden?
Zou je willen toelichten wat je ingewikkeld vindt en waarom? Dan zet ik de feedback door naar de verantwoordelijke afdeling.
Waarom moet het toch altijd zo extreem ingewikkeld gemaakt worden?
Zou je willen toelichten wat je ingewikkeld vindt en waarom? Dan zet ik de feedback door naar de verantwoordelijke afdeling.
Allerlei acties gekoppeld aan specifieke abonnementen met uiteraard weer allerlei voorwaarden daarbij. Daarnaast per week verschillend.
Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt, kan die opnieuw gestuurd worden?
Je kan je opnieuw aanmelden, dan ontvang je opnieuw een bevestigingsmail.
Ik heb iets gewonnen, hoe krijg ik mijn prijs toegestuurd?
Dit wisselt per actie, soms krijg je een mail en soms krijg je de prijs per post toegestuurd.
Dit staat vermeld in de voorwaarden bij elke actie.
En hoe doe ik dit vindt het nergens ??
Opnieuw aanmelden kan via wegisweg.ns.nl/login.
Opnieuw aanmelden kan via wegisweg.ns.nl/login.
krijg dit antwoord op het inloggen
Helaas
Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email.
Wat ik ook probeer lukt niet ???? Heb dus geen email gekregen ?
Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?
Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?
Ben al 10 min bezig maar steeds het zelfde en geen e-mail dus want het is niet gelukt om in te loggen ???? werkt van geen meter NS.
Helaas
Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email
Opnieuw aanmelden kan via wegisweg.ns.nl/login.
krijg dit antwoord op het inloggen
Helaas
Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email.
Wat ik ook probeer lukt niet ???? Heb dus geen email gekregen ?
Link werkt niet Tochjo ??? wat ik ook probeer gisteren en ook nu vanmorgen.?
Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?
Is me nog niet gelukt. Wil morgen graag upgrade naar 1ste klas .
Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?
Is me nog niet gelukt. Wil morgen graag upgrade naar 1ste klas .
Heb je wel een abonnement? Sommige aanbiedingen zijn alleen voor abonnementhouders.
Ook als je je aanmeldt met een e-mailadres waarop geen abonnement geregistreerd is, kun je je aanmelden voor deze actie, je krijgt dan aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet te zien.
Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?
Is me nog niet gelukt. Wil morgen graag upgrade naar 1ste klas .
Heb je wel een abonnement? Sommige aanbiedingen zijn alleen voor abonnementhouders.
Ja zeker ik heb een abonnement.
Ook als je je aanmeldt met een e-mailadres waarop geen abonnement geregistreerd is, kun je je aanmelden voor deze actie, je krijgt dan aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet te zien.
Ik heb een abonnement al jaren.
Ook als je je aanmeldt met een e-mailadres waarop geen abonnement geregistreerd is, kun je je aanmelden voor deze actie, je krijgt dan aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet te zien.
Ik heb een abonnement al jaren.
Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?
Ook als je je aanmeldt met een e-mailadres waarop geen abonnement geregistreerd is, kun je je aanmelden voor deze actie, je krijgt dan aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet te zien.
Ik heb een abonnement al jaren.
Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?
Ja zeker met mijn mailadres NS
Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?
Ook als je probeert aan te melden met een emailadres wat je niet gebruikt voor MijnNS moet je je gewoon kunnen aanmelden en moet je een bevestigingsmail ontvangen. Het enige verschil is dan dat je bepaalde acties niet ziet. Ik heb dat als test gedaan met een ander emailadres dan wat ik voor MijnNS gebruik.
Als aanmelden mislukt en je geen bevestigingsmail ontvangt, is er wat anders aan de hand. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of misschien NS cookies gewist (die willen bij NS nog wel eens rare dingen doen)?
Ja zeker met mijn mailadres NS
Hi, zou je jouw profiel aan willen vullen en dit daarna hier even kunnen laten weten? Dan kan ik even kijken wat het probleem precies is.
Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?
Ook als je probeert aan te melden met een emailadres wat je niet gebruikt voor MijnNS moet je je gewoon kunnen aanmelden en moet je een bevestigingsmail ontvangen. Het enige verschil is dan dat je bepaalde acties niet ziet. Ik heb dat als test gedaan met een ander emailadres dan wat ik voor MijnNS gebruik.
Als aanmelden mislukt en je geen bevestigingsmail ontvangt, is er wat anders aan de hand. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of misschien NS cookies gewist (die willen bij NS nog wel eens rare dingen doen)?
Ne hoor kreeg altijd de mails prima binnen ook gisteren nog .
Ja zeker met mijn mailadres NS
Hi, zou je jouw profiel aan willen vullen en dit daarna hier even kunnen laten weten? Dan kan ik even kijken wat het probleem precies is.
Ben met iemand aan het chatten er zou storing zijn of traag werkend ?
Ja zeker met mijn mailadres NS
Hi, zou je jouw profiel aan willen vullen en dit daarna hier even kunnen laten weten? Dan kan ik even kijken wat het probleem precies is.
Ben met iemand aan het chatten er zou storing zijn of traag werkend ?
Ja zeker met mijn mailadres NS
Hi, zou je jouw profiel aan willen vullen en dit daarna hier even kunnen laten weten? Dan kan ik even kijken wat het probleem precies is.
Jesse is in zoverre opgelost dat ik uit coulance het kaartje krijg maar inloggen met mijn mailadres dat lukt nog steeds niet voor weg is weg. Ben al mijn hele leve een voordeeluren kaart gebruiker samen met mijn vrouw en dus afhankelijk van de trein en de bus . Geen auto dus .
Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?
Ook als je probeert aan te melden met een emailadres wat je niet gebruikt voor MijnNS moet je je gewoon kunnen aanmelden en moet je een bevestigingsmail ontvangen. Het enige verschil is dan dat je bepaalde acties niet ziet. Ik heb dat als test gedaan met een ander emailadres dan wat ik voor MijnNS gebruik.
Als aanmelden mislukt en je geen bevestigingsmail ontvangt, is er wat anders aan de hand. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of misschien NS cookies gewist (die willen bij NS nog wel eens rare dingen doen)?
Ne hoor kreeg altijd de mails prima binnen ook gisteren nog .
Ik heb vanmorgen gewoon de code voor de upgrade gekregen.
Via https://wegisweg.ns.nl/login krijg ik ook een melding dat het niet gelukt is en dat ik het via de mail kan proberen. Die mail had ik op 2 juli al gekregen en dan werkt de knop Bekijk alle acties gewoon.
Via https://wegisweg.ns.nl/login krijg ik ook een melding dat het niet gelukt is en dat ik het via de mail kan proberen. Die mail had ik op 2 juli al gekregen en dan werkt de knop Bekijk alle acties gewoon.
Heb waarschijnlijk iets fout gedaan met die mail en nu lukt het niet meer opnieuw..