Skip to main content

Vanaf 1 juli starten we met heel veel voordeel!
NS weg = weg weken < klik hier voor aanbiedingen, kortingen en winacties

Wat zijn de weg = weg weken?
De weg = weg weken is een speciale actieperiode van NS, waarbij je van 1 
juli t/m 11 augustus kunt profiteren van wekelijkse aanbiedingen, kortingen, 
winacties en leuke prijzen om jouw zomer nog leuker en voordeliger te 
maken.

Welke soorten aanbiedingen kan ik verwachten?
Tijdens de weg = weg weken kun je rekenen op kortingen op de treinkaart
jes Dagretour Daluren en Enkele Reis Daluren en de abonnementen: NS 
Flex Weekend Vrij, NS Flex Dal Vrij en NS Flex Altijd Voordeel. Ook vind je er 
wekelijks nieuwe aanbiedingen voor in de trein en op het station. 

Wat zijn de winacties en hoe kan ik deelnemen?
Elke week vind je op dit weg = weg platform verschillende winacties. 
Deelname kan alleen via ns.nl/wegisweg, waar je ook de details en voor
waarden vindt voor elke actie. 

Hoe vaak worden de acties en aanbiedingen vernieuwd?
De acties en aanbiedingen worden elke week vernieuwd. Dit betekent dat er 
elke week nieuwe kansen en verrassingen zijn om van te profiteren.

Ik kan niet meedoen aan alle acties, hoe komt dat?
Sommige acties zijn alleen voor abonnementhouders en sommige acties 
zijn alleen beschikbaar als je jezelf hebt aangemeld met een mailadres. Heb 
jij je al aangemeld of ben je een abonnementhouder en kun je toch niet 
meedoen? Controleer dan of je de juiste e-mail hebt ingevuld, deze moet 
matchen met het e-mailadres wat bij ons bekend is. 

Moet ik bij elke kortingsactie/aanbieding/winactie op de dag zelf toeslaan?
Dit wisselt per actie, sommigen zijn langer geldig. Dit staat vermeld in de 
voorwaarden bij elke actie. 

Ik heb mijn bevestigingsmail nog niet ontvangen, gaat er iets mis?
Het kan soms iets langer duren voordat je de mail ontvangt, dit lukt bijna 
altijd binnen tien minuten. Wanneer je de mail dan nog niet binnen hebt, 
controleer dan de ‘ongewenste mail’ map. 

Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt, kan die opnieuw gestuurd worden?
Je kan je opnieuw aanmelden, dan ontvang je opnieuw een bevestigingsmail. 
Ik heb iets gewonnen, hoe krijg ik mijn prijs toegestuurd?
Dit wisselt per actie, soms krijg je een mail en soms krijg je de prijs per post toegestuurd.
Dit staat vermeld in de voorwaarden bij elke actie.

De voorwaarden vind je hier

Waarom moet het toch altijd zo extreem ingewikkeld gemaakt worden?


Waarom moet dit nou toch altijd tijdens mijn vakantie gebeuren?🤣 Nou ja, deels dan. Wel leuke acties!


Waarom moet het toch altijd zo extreem ingewikkeld gemaakt worden?

Zou je willen toelichten wat je ingewikkeld vindt en waarom? Dan zet ik de feedback door naar de verantwoordelijke afdeling.


Waarom moet het toch altijd zo extreem ingewikkeld gemaakt worden?

Zou je willen toelichten wat je ingewikkeld vindt en waarom? Dan zet ik de feedback door naar de verantwoordelijke afdeling.

Allerlei acties gekoppeld aan specifieke abonnementen met uiteraard weer allerlei voorwaarden daarbij. Daarnaast per week verschillend.

 


Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt, kan die opnieuw gestuurd worden?
Je kan je opnieuw aanmelden, dan ontvang je opnieuw een bevestigingsmail. 
Ik heb iets gewonnen, hoe krijg ik mijn prijs toegestuurd?
Dit wisselt per actie, soms krijg je een mail en soms krijg je de prijs per post toegestuurd.
Dit staat vermeld in de voorwaarden bij elke actie.

En hoe doe ik dit vindt het nergens ??


Opnieuw aanmelden kan via wegisweg.ns.nl/login.


Opnieuw aanmelden kan via wegisweg.ns.nl/login.

krijg dit antwoord op het inloggen 

Helaas

Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email.

Wat ik ook probeer lukt niet ???? Heb dus geen email gekregen ? 


Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?


Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?

Ben al 10 min bezig maar steeds het zelfde en geen e-mail dus want het is niet gelukt om in te loggen ???? werkt van geen meter NS.

Helaas

Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email


Opnieuw aanmelden kan via wegisweg.ns.nl/login.

krijg dit antwoord op het inloggen 

Helaas

Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email.

Wat ik ook probeer lukt niet ???? Heb dus geen email gekregen ? 

Link werkt niet Tochjo ???  wat ik ook probeer gisteren en ook nu vanmorgen.?


Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?

Is me nog niet gelukt. Wil morgen graag upgrade naar 1ste klas . 


Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?

Is me nog niet gelukt. Wil morgen graag upgrade naar 1ste klas . 

Heb je wel een abonnement? Sommige aanbiedingen zijn alleen voor abonnementhouders.


Ook als je je aanmeldt met een e-mailadres waarop geen abonnement geregistreerd is, kun je je aanmelden voor deze actie, je krijgt dan aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet te zien. 


Er is geen storing gaande zover bekend. Krijg je wel een nieuwe mail na het opnieuw aanmelden?

Is me nog niet gelukt. Wil morgen graag upgrade naar 1ste klas . 

Heb je wel een abonnement? Sommige aanbiedingen zijn alleen voor abonnementhouders.

Ja zeker ik heb een abonnement.


Ook als je je aanmeldt met een e-mailadres waarop geen abonnement geregistreerd is, kun je je aanmelden voor deze actie, je krijgt dan aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet te zien. 

Ik heb een abonnement al jaren. 


Ook als je je aanmeldt met een e-mailadres waarop geen abonnement geregistreerd is, kun je je aanmelden voor deze actie, je krijgt dan aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet te zien. 

Ik heb een abonnement al jaren. 

Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?


Ook als je je aanmeldt met een e-mailadres waarop geen abonnement geregistreerd is, kun je je aanmelden voor deze actie, je krijgt dan aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet te zien. 

Ik heb een abonnement al jaren. 

Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?

Ja zeker met mijn mailadres NS


Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?

Ook als je probeert aan te melden met een emailadres wat je niet gebruikt voor MijnNS moet je je gewoon kunnen aanmelden en moet je een bevestigingsmail ontvangen. Het enige verschil is dan dat je bepaalde acties niet ziet. Ik heb dat als test gedaan met een ander emailadres dan wat ik voor MijnNS gebruik.

Als aanmelden mislukt en je geen bevestigingsmail ontvangt, is er wat anders aan de hand. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of misschien NS cookies gewist (die willen bij NS nog wel eens rare dingen doen)?


Ja zeker met mijn mailadres NS

Hi, zou je jouw profiel aan willen vullen en dit daarna hier even kunnen laten weten? Dan kan ik even kijken wat het probleem precies is. 🙂


Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?

Ook als je probeert aan te melden met een emailadres wat je niet gebruikt voor MijnNS moet je je gewoon kunnen aanmelden en moet je een bevestigingsmail ontvangen. Het enige verschil is dan dat je bepaalde acties niet ziet. Ik heb dat als test gedaan met een ander emailadres dan wat ik voor MijnNS gebruik.

Als aanmelden mislukt en je geen bevestigingsmail ontvangt, is er wat anders aan de hand. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of misschien NS cookies gewist (die willen bij NS nog wel eens rare dingen doen)?

Ne hoor kreeg altijd de mails prima binnen ook gisteren nog .


Ja zeker met mijn mailadres NS

Hi, zou je jouw profiel aan willen vullen en dit daarna hier even kunnen laten weten? Dan kan ik even kijken wat het probleem precies is. 🙂

Ben met iemand aan het chatten er zou storing zijn of traag werkend ?


Ja zeker met mijn mailadres NS

Hi, zou je jouw profiel aan willen vullen en dit daarna hier even kunnen laten weten? Dan kan ik even kijken wat het probleem precies is. 🙂

Ben met iemand aan het chatten er zou storing zijn of traag werkend ?

Ja zeker met mijn mailadres NS

Hi, zou je jouw profiel aan willen vullen en dit daarna hier even kunnen laten weten? Dan kan ik even kijken wat het probleem precies is. 🙂

Jesse is in zoverre opgelost dat ik uit coulance het kaartje krijg maar inloggen met mijn mailadres dat lukt nog steeds niet voor weg is weg. Ben al mijn hele leve een voordeeluren kaart gebruiker samen met mijn vrouw en dus afhankelijk van de trein en de bus . Geen auto dus .


Je probeert in te loggen met het emailadres wat je gebruikt voor mijnNS?

Ook als je probeert aan te melden met een emailadres wat je niet gebruikt voor MijnNS moet je je gewoon kunnen aanmelden en moet je een bevestigingsmail ontvangen. Het enige verschil is dan dat je bepaalde acties niet ziet. Ik heb dat als test gedaan met een ander emailadres dan wat ik voor MijnNS gebruik.

Als aanmelden mislukt en je geen bevestigingsmail ontvangt, is er wat anders aan de hand. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of misschien NS cookies gewist (die willen bij NS nog wel eens rare dingen doen)?

Ne hoor kreeg altijd de mails prima binnen ook gisteren nog .

Ik heb vanmorgen gewoon de code voor de upgrade gekregen.


Via https://wegisweg.ns.nl/login krijg ik ook een melding dat het niet gelukt is en dat ik het via de mail kan proberen. Die mail had ik op 2 juli al gekregen en dan werkt de knop Bekijk alle acties gewoon.


Via https://wegisweg.ns.nl/login krijg ik ook een melding dat het niet gelukt is en dat ik het via de mail kan proberen. Die mail had ik op 2 juli al gekregen en dan werkt de knop Bekijk alle acties gewoon.

Heb waarschijnlijk iets fout gedaan met die mail en nu lukt het niet meer opnieuw.. 


Reageer