Skip to main content
News

NS weg = weg weken

NS weg = weg weken
Toon eerste bericht

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 10 juli 2024

Wat voor melding krijg je als he op de knop drukt?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 10 juli 2024
Gilke schreef:
Robert B schreef:

Via https://wegisweg.ns.nl/login krijg ik ook een melding dat het niet gelukt is en dat ik het via de mail kan proberen. Die mail had ik op 2 juli al gekregen en dan werkt de knop Bekijk alle acties gewoon.

Heb waarschijnlijk iets fout gedaan met die mail en nu lukt het niet meer opnieuw.. 

Als er iets fout is gegaan na het invullen van de code, dan kun je die code de volgende dag weer gebruiken, zolang je niet betaald hebt.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 25 juli 2024

Op het scoreboard van het memory-spel, hebben sommigen wel heel erg hoge scores weten te halen. Die zaten in ronde 5000 ofzo? 😂

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3

Haha, de nummer 3 ken ik! Dat is https://x.com/JKCTech 😅


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 26 juli 2024

Met dat soort scores ga ik niet eens meer proberen om dat memory spel te spelen. Intussen heb ik al wel met de quiz een NS strandlaken gewonnen. Nu eens zien hoe snel die bezorgd wordt.


de Mos
  • Intercity
  • 29 juli 2024

Mijn vrouw en ik dezelfde problemen.

Abonnement.

Ingelogd.

Gekoppeld

Geen kortingscodes.

Het is zo waardeloos. Kan me herinneren dat het vorige jaar ook al niet goed liep. Toen werd er over die acties bij de community ook al steen en been geklaagd dat het niet werkte. Iedere keer wat. Verwachtingen wekken bij de abonnementhouders en iedere keer werkt het niet. Echt waardeloos. En de medewerkers van NS die deze actie opzetten leren er iedere keer niets van. Dus voor ons geen meereis-codes en upgrade 1e klas-codes terwijl we al zo ontzetten lang een abonnement bij NS hebben.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 29 juli 2024

Wanneer hebben jullie je aangemeld voor de Weg=Weg actie? Mogelijk was er een bepaald aantal codes beschikbaar (ook al werd niet aangegeven dat het op=op is) en zien degene die zich aan hebben gemeld nadat alle codes al waren vergeven deze niet meer. Zelf heb ik de codes wel kunnen opvragen, mijn aanmelding was al direct aan het begin van de actie. 


  • Intercity
  • 29 juli 2024
de Mos schreef:

Mijn vrouw en ik dezelfde problemen.

Abonnement.

Ingelogd.

Gekoppeld

Geen kortingscodes.

Het is zo waardeloos. Kan me herinneren dat het vorige jaar ook al niet goed liep. Toen werd er over die acties bij de community ook al steen en been geklaagd dat het niet werkte. Iedere keer wat. Verwachtingen wekken bij de abonnementhouders en iedere keer werkt het niet. Echt waardeloos. En de medewerkers van NS die deze actie opzetten leren er iedere keer niets van. Dus voor ons geen meereis-codes en upgrade 1e klas-codes terwijl we al zo ontzetten lang een abonnement bij NS hebben.

Kreeg vandaag ook een mail van NS weg is weg en de code werkt ook niet ?? 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 29 juli 2024

Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je oplossen, Gilke.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
Erryt NS schreef:

Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je oplossen, Gilke.

Geen garantie, maar de aanhouder wint. https://x.com/WilmaHee/status/1817993582432923745

(ik zocht een ander topic als bewijs maar nu richting bed want morgen vroeg op)


  • Op het juiste spoor
  • 11 augustus 2024

De weg=weg weken zouden tot en met vandaag duren, maar nu kan ik er al niks meer en staat er dat het al is afgelopen. Dat is niet bepaald klantvriendelijk. Als je nu net vandaag even tijd heb om er gebruik van te maken en je wacht tot vandaag en dan ben je ineens te laat. Heel raar.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 11 augustus 2024

NS heeft helaas wel vaker moeite met het begrip tot en met. Zeer, zeer slordig weer.


  • Koploper****
  • 11 augustus 2024
Stefan_Almere schreef:

De weg=weg weken zouden tot en met vandaag duren, maar nu kan ik er al niks meer en staat er dat het al is afgelopen. 

Ha ha, de laatste dag zijn de acties zelf weg.

Het heet niet voor niets de weg-is-weg weken.

 


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 11 augustus 2024

We zijn bewust van de storing, excuses voor het ongemak. IT is hard aan het werk om dit weer recht te zetten. 

Voor nu heb ik voor de 35% korting tickets een workaround. Je kunt de volgende links gebruiken:
Enkele reis: https://www.ns.nl/kaartjes/bestellen/weg-is-weg-weken-enkele-reis-35
Retour: https://www.ns.nl/kaartjes/bestellen/weg-is-weg-weken-dagretour-35

Edit: Links aangepast naar de 35% korting tickets. Bedankt voor de oplettendheid mrfreeze!


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 11 augustus 2024

Dat zijn de links voor 30% korting. Als je de 30 aan het eind van de URL verandert in 35, kom je wel bij de 35% korting. (en nee, als je de 30 verandert in 80, krijg je geen 80% korting helaas 🙂)


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 11 augustus 2024

Haha, op X gaat de 30% link ook rond… 

 


Forum|alt.badge.img+1
mrfreeze schreef:

Dat zijn de links voor 30% korting. Als je de 30 aan het eind van de URL verandert in 35, kom je wel bij de 35% korting. (en nee, als je de 30 verandert in 80, krijg je geen 80% korting helaas 🙂)rugkomen is bij NS volkomen normaal.

En het bedrijf gaat van de ene blunder naar de andere grove fout. Ach ja het is NS en dat maakt dit soort dingen volkomen normaal. Ook dat dit soort dingen steeds weer terugkomen is bij NS volkomen normaal. Van mij mag de afdeling die dit soort acties verzint als eerste weg bezuinigd worden. Scheelt gelijk ook heel veel Fte's op de afdeling klantenservice.


Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 11 augustus 2024
Robert B schreef:

Haha, op X gaat de 30% link ook rond… 

 

Hihi, zelfs dat gaat mis…

 

Maar gelukkig is er een omweg, nou ja, als die omweg goed gedeeld word... 🤣


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 11 augustus 2024
mrfreeze schreef:

NS heeft helaas wel vaker moeite met het begrip tot en met. Zeer, zeer slordig weer.

Zie ook 

https://community.ns.nl/acties-en-uitjes-10/wintercity-quiz-werkt-niet-meer-83912

waarbij op de laatste dag de laatste 2 quiz vragen niet meer konden beantwoord. Bij de Weg=Weg actie liep de quiz t/m 11 augustus, nu kunnen mensen dus die laatste vraag niet meer beantwoorden.

Over de quiz gesproken, 24 juli ontving ik bericht dat ik met die quiz een strandlaken had gewonnen (in de eerste ronde), na invullen van mijn adresgegeven kwam de melding dat de prijs binnen 2 weken zou worden verstuurd. Eén keer raden wat ik nog niet in huis heb…...


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 11 augustus 2024
Momo schreef:
mrfreeze schreef:

NS heeft helaas wel vaker moeite met het begrip tot en met. Zeer, zeer slordig weer.

Zie ook 

https://community.ns.nl/acties-en-uitjes-10/wintercity-quiz-werkt-niet-meer-83912

waarbij op de laatste dag de laatste 2 quiz vragen niet meer konden beantwoord. Bij de Weg=Weg actie liep de quiz t/m 11 augustus, nu kunnen mensen dus die laatste vraag niet meer beantwoorden.

Over de quiz gesproken, 24 juli ontving ik bericht dat ik met die quiz een strandlaken had gewonnen (in de eerste ronde), na invullen van mijn adresgegeven kwam de melding dat de prijs binnen 2 weken zou worden verstuurd. Eén keer raden wat ik nog niet in huis heb…...

Ik zou een waaier gewonnen hebben, denk dat die in de winter komt...


Forum|alt.badge.img+1
Momo schreef:
mrfreeze schreef:

NS heeft helaas wel vaker moeite met het begrip tot en met. Zeer, zeer slordig weer.

Zie ook 

https://community.ns.nl/acties-en-uitjes-10/wintercity-quiz-werkt-niet-meer-83912

waarbij op de laatste dag de laatste 2 quiz vragen niet meer konden beantwoord. Bij de Weg=Weg actie liep de quiz t/m 11 augustus, nu kunnen mensen dus die laatste vraag niet meer beantwoorden.

Over de quiz gesproken, 24 juli ontving ik bericht dat ik met die quiz een strandlaken had gewonnen (in de eerste ronde), na invullen van mijn adresgegeven kwam de melding dat de prijs binnen 2 weken zou worden verstuurd. Eén keer raden wat ik nog niet in huis heb…...

Het is beschamend slecht weer.

 

Ik weet nu al dat de komende Wintercity weer een drama wordt evenals de volgende Wegisweg weken. NS weigert namelijk te leren van eerdere acties.


  • 11 augustus 2024
Henkpeetersen schreef:

....Ik weet nu al dat de komende Wintercity weer een drama wordt evenals de volgende Wegisweg weken. NS weigert namelijk te leren van eerdere acties.......

Prachtig toch @Henkpeetersen. Ik pak het bier en de chips er al weer bij om te beleven hoe jullie weer los gaan en alles in herhaling afbranden en elkaar weer aanmoedigen en jullie zienswijzen bevestigen in jullie berichten. Wanner begint de wintercity weer.

@MoDe: mocht je echt einde van het jaar nog geen leuke "NS waaier" (winkelwaarde € 0,50 cent of zo)  hebben, stuur maar even een berichtje, dsn heeft @Ret.tep er nog wel eentje liggen.


  • Op het juiste spoor
  • 11 augustus 2024

Op de homepage van de NS staat er trouwens nog steeds reclame voor de weg=weg weken. Als je erop klikt dan krijg je meteen een melding dat die actie voorbij is. Waarom dan nog er reclame voor maken?


Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 11 augustus 2024

Het zou geldig zijn tot en met 11 augustus, en de dag is nog niet om. Dat is kwalijk, en had niet mogen gebeuren.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 11 augustus 2024
Ret.tep schreef:

 

@MoDe: mocht je echt einde van het jaar nog geen leuke "NS waaier" (winkelwaarde € 0,50 cent of zo)  hebben, stuur maar even een berichtje, dsn heeft @Ret.tep er nog wel eentje liggen.

eind van het jaar heb ik meer aan handschoenen, een muts of oorwarmers


Reageer