Skip to main content
beantwoord

Ook op dag 3 van Wintercity 2023 kan ik op géén enkele manier inloggen !

  • December 3, 2023
  • 15 reacties
  • 285 Bekeken

Ook op dag 3 van Wintercity 2023 kan ik op géén enkele manier inloggen, wat een blamage voor NS ! Hoe kan dit zo fout gaan ?

Beste antwoord door MoDe

Probeer het later nog een keer.

15 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • December 3, 2023

Probeer het later nog een keer.


  • Auteur
  • Sprinter
  • December 3, 2023

Ja dat krijg ik vanaf vrijdag al te zien, op de pc, tablet en telefoon.


  • Op het juiste spoor
  • December 3, 2023

Ik exact hetzelfde. En nul communicatie vanuit NS hierover, erg jammer.


  • Auteur
  • Sprinter
  • December 5, 2023

Maandagmorgen klantenservice van NS gebeld, het is vanmiddag opgelost. Het is nu dinsdagmorgen en nog steeds géén op;ossing!


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • December 5, 2023

Hey Ben2211
Het inlogprobleem zou inmiddels wel verholpen moeten zijn. Zou je hiervoor een berichtje willen sturen via X of Facebook met jouw gegevens en een screenshot van de foutmelding die je krijgt?


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • December 5, 2023

Het inlogprobleem bestaat nog steeds. Of anders gezegd: na aanmelden via de site krijg ik geen bevestigingsmail om verder te gaan.


  • Sprinter
  • December 5, 2023

Ook ik heb na talloze pogingen, tot nu net, nog steeds geen mail ontvangen om mee te gaan met de Wintercity. Hoe nu verder?????


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • December 5, 2023

Ik kan helaas geen oplossing aandragen behalve om contact op te nemen met onze klantenservice. Er wordt hard gemerkt om dit op te lossen.


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • December 5, 2023

Wat kan de klantenservice daar dan aan doen als er contact over wordt opgenomen?


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • December 5, 2023

Meekijken of alles goed staat.


  • Op het juiste spoor
  • December 5, 2023

Ik heb precies hetzelfde, zelfs de klantenservice wil hier niks aan doen, verschrikkelijk!


Ayeshaaah
  • Op het juiste spoor
  • December 5, 2023

Ook nogsteeds hetzelfde probleem… Inmiddels op X een berichtje gestuurd. Ben benieuwd wat ze kunnen doen!


  • Sprinter
  • December 6, 2023

Om ongeveer 13 u wéér geprobeerd. En zowaar, ik kreeg een bevestigingsmail.

ik kon nog vanaf het begin in de trein instappen. Ook andere reizigers succes gewenst!


  • Op het juiste spoor
  • December 9, 2023

Ik krijg dagelijks een juichend bericht van NS Wintercity, maar op geen enkele manier en met geen enkele browser kom ik verder. Is niet te openen. En ik lees dat ik niet de enige ben. 


Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • December 9, 2023

Goedemiddag donja44,

Het aanmelden lukt niet of lukt het niet om door de dagen te scrollen?