Skip to main content

ik heb een aanbod om voor €1,50 een upgrade naar 1e klas te kopen die moet je aanscahffen voor een bepaalde dag
als de reis op die dag onverhoopt niet doorgat kan ik de €1,50 dan terugkrijgen of ben ik die kwijt?

Nadat je de couponcode hebt verzilverd ontvang je een e-ticket. Dat kan niet gewijzigd of geannuleerd worden.

Ik heb ook zo’n code ontvangen en verzilver die pas als ik zeker weet dat de reis doorgaat.

bedankt 👍
ga ik dus niet gebruiken want ik moet voor 19 september claimen en wil er pas eind november gebruik van maken

Nadat je de couponcode hebt verzilverd ontvang je een e-ticket. Dat kan niet gewijzigd of geannuleerd worden.

Ik heb ook zo’n code ontvangen en verzilver die pas als ik zeker weet dat de reis doorgaat.

Maar dan moet je het wel voor 19 september zeker weten dat die doorgaat?

Dan moet je een beredeneerde gok nemen.

Je kunt een reisdag  t/m 31 december 2024 maar die moet je wel uiterlijk 19 september verzilveren. Voor 1,50 zou ik die gok wel durven te nemen.

Ik zie nu dat in de ontvangen inderdaad staat dat de kortingscode t/m 19 september kunt claimen en verzilveren, maar als je code opvraagt dan staat daar dat je het t/m 31 oktober kunt doen.

Als @Huub_v_H  de code nog niet opgvraagd heeft, zou ik die nu alsnog opvragen (alleen opvragen kost je niets) en dan later zien of hij er nog gebruikt van gaat maken. Misschien dat eind oktober meer duidelijk is over de geplande reisdatum. En anders inderdaad gewoon de gok nemen.

Reageer