Skip to main content

Vandaag krijg je bij NS een code om gratis een steden app van Time To Momo te kunnen downloaden.

https://apps.apple.com/nl/app/time-to-momo-stedentrips/id1031847176

Time to Momo: stedentrips

Beoordelingen en recensies

3,1 van 5

347 beoordelingen

Ik maak gebruik van model iPhone 8 met iOS-versie 16.7.10 (Melding: iOS is up-to-date)

Bij het downloaden van de Time To Momo steden app krijg ik de melding:

Deze applicatie vereist iOS 17 of nieuwer

Je moet bijwerken naar iOS 17 zodat je deze applicatie kunt downloaden en gebruiken.

Het is jammer dat ik van NS een kadootje krijg dat ik niet mag uitpakken.

NS Wintercity Winkeltje (Zaterdag 14 december 2024)

Alsjeblieft: je cadeaucode voor een gratis stedenapp

Met de actiecode krijg je een gratis steden-app van Time to Momo, en kun jij de mooiste steden ontdekken! 

Update: doordat veel mensen enthousiast hun code proberen te verzilveren, werkt de website van Time to Momo langzamer dan gewoonlijk. De cadeaucode staat de hele maand december voor je klaar, dus probeer het op een later moment!

Dit is je actiecode: ns24

Check de actievoorwaarden onderaan deze mail en klik dan op de blauwe knop in deze mail en bestel een gratis steden-app van Time to Momo. Uiteraard brengen wij jou met veel plezier naar de stad van je keuze!

De klantenservice van de Time To Momo app (account@www.timetomomo.com) heeft nog niet gereageerd.

https://www.timetomomo.com/nl/support/reizigers/veelgestelde-vragen/time-to-momo-app

Ik verwacht niet dat je antwoord zult krijgen. Het is wat het is. De ontwikkelaars van Momo hebben besloten om de app alleen nog te ontwikkelen voor iOS 17 en hoger. 

Overigens zal het vaker gaan voorkomen dat je met een ouder OS niet meer de nieuwste versie van een app kunt gebruiken. Ook apps van van banken kunnen eisen stellen aan het minimum OS waar de iPhone op draait. 

De iPhone 8 is te koop geweest tussen 21 september 2017 en 15 april 2020. Dus als je aan het eind van de periode de 8 hebt gekocht is dat een beetje pech qua ondersteuning van iOS.

Ik vraag me af wat je in deze van NS verwacht. Hoewel NS met Wintercity zoals we inmiddels gewend zijn veel fouten maakt, ligt dit toch echt niet aan NS. 

Bij banken kan ik me nog voorstellen dat ze oudere apparaten of OS versies niet meer wensen te ondersteunen (onlangs nog een kennis die daarom een nieuwe telefoon moest aanschaffen), maar een stedentrip-app…

Die zou dan afhankelijk zijn van bepaalde (hardware) features die alleen in nieuwere apparaten zit, waarbij die apparaten dus impliciet iOS 17 kunnen draaien ❓

Wellicht kun je de ontwikkelaars van die app benaderen.

Reageer