Skip to main content

Ik heb vorige week een ticket met vroegboekkorting daluren gekocht 1 week voor mijn reis.  En kwam er gister achter dat als ik op mijn reisdag zou inchecken t precies dezelfde prijs is. Dat is toch raar. 

Hoi doriench,

Heb je toevallig een kortingsabonnement? In dat geval is de vroegboekkorting (heet tegenwoordig PrijsTijd Deal) inderdaad niet altijd voordeliger. Het is vooral bedoeld voor mensen die geen abonnement hebben.


Hallo doriench en welkom bij de NS Community,

 

Het antwoord van mrfreeze lijkt mij een goed mogelijke oorzaak. Zou je willen laten weten of je een abonnement hebt, doriench?


Hoe dichter je op de reisdag zit, hoe minder de korting.

Hangt er ook af welke trein je hebt geselecteerd.


Nee ik heb geen abonnement. Was  treinretour amsterdam zandvoort  afgelopen zondag.  Volgens de app zou t kaartje 15 euro kosten kreeg 2 euro  vroegboekkorting.  Maar t kost op de dag zelf dus ook 13.


De Prijsdeal is alleen voor een enkele reis te koop. Ik ben bang dat je verkeerd hebt gekeken.


Nee ik heb geen abonnement. Was  treinretour amsterdam zandvoort  afgelopen zondag.  Volgens de app zou t kaartje 15 euro kosten kreeg 2 euro  vroegboekkorting.  Maar t kost op de dag zelf dus ook 13.

Was het wel vroegboekkorting of ben je in de war met dat je €1 per e-ticket voordeliger uit bent dan als je het in de automaat koopt?


Was  treinretour amsterdam zandvoort  afgelopen zondag.  Volgens de app zou t kaartje 15 euro kosten kreeg 2 euro  vroegboekkorting.  Maar t kost op de dag zelf dus ook 13.

Geen idee waarom de app een prijs van 15 euro zou aangeven. Ik krijg er € 6,50 regulier tarief (dus € 13 retour) uit en een week van te voren plannen levert een PrijsTijd deal met € 0,97 korting op (per enkele reis). Het ticket met PrijsTijd Deal zou dus € 11 hebben moeten kosten. Weet je zeker dat je ook een rit geselecteerd hebt waar die korting op zat voordat je het e-ticket bestelde?


Ik ben er uit. De prijsdealkorting is alleen geldig op enkele reizen. Jij koos voor een retour en dan betaal de normale prijs.

Voor een volgende keer kun je het beste kijken naar 2 losse tickets.


Mode ja dat is het wat suf! Had eerst een enkeltje besteld maar dacht doen ik doe maar meteen een retourtje en niet goed opgelet dat de korting niet meer werd toegepast. Maar vind t evengoed nog raar van de actie dat t niet geld bij een retour.😄


Reageer