weg=weg

  • 3 August 2023
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Mijn man, die het zelfde abonnement als ik heb heeft, heeft de weg=weg weken upgrade-mogelijkheid naar 1ste klas voor €1 niet ontvangen. Ik had er morgen gebruik van willen maken, maar dan kan ik 1ste klas reizen en hij niet! Bij navraag blijkt dat ik geselecteerd ben voor de 2de weg=weg weken aanbiedingen en hij niet…..de eerste keer heeft hij de mail wel gekregen! Toch vreemd!


3 reacties

Reputatie 7

Bekend probleem. Dit doet men waarschijnlijk in een poging te voorkomen dat iedereen tegelijk in de 1e klas gaat zitten. Een uitpuilende 1e klas verliest zijn aantrekkelijkheid

Reputatie 7
Badge +3

Mijn man, die het zelfde abonnement als ik heb heeft, heeft de weg=weg weken upgrade-mogelijkheid naar 1ste klas voor €1 niet ontvangen. Ik had er morgen gebruik van willen maken, maar dan kan ik 1ste klas reizen en hij niet! Bij navraag blijkt dat ik geselecteerd ben voor de 2de weg=weg weken aanbiedingen en hij niet…..de eerste keer heeft hij de mail wel gekregen! Toch vreemd!

Als hij aangemeld is bij wegisweg.ns.nl en hij heeft een abonnement dan kan ook hij de upgrade aanschaffen.

 

Badge +3

Zolang je maar aangemeld bent met hetzelfde e-mailadres als je Mijn NS account.

@weg Als je een extra code wilt voor je man, dan stuur me maar een privébericht. Die kan je dan invullen op https://www.ns.nl/producten/coupon

Reageer