Ik krijg net een mailing over Wintercity en moet de voorwaarden accorderen. Maar in die voorwaarden staat onder meer dat ik moet reageren voor 1-1-2024 en dat 'lijkt niet alleen', maar dat IS onmogelijk.
Ik heb me aangemeld, dat is gelukt, maar als ik de actie van vandaag wil claimen, de barcode ontvangen dus, krijg ik de melding dat ik die al ontvangen heb, helaas ontvang ik niets..
Hij kwam bij mij een paar minuten later ook in de mail. Check die even. Ik hoop dat dat de oplossing voor je is.
Waar vind ik op mijn Iphone het Wintercity icoontje?
Ik kan me niet aanmelden omdat ns denkt dat ik geen abonnement heb. Wat ik wel heb. Net als vorig jaar begint het weer goed.
Het kan zijn dat je Mijn NS account dan niet goed gekoppeld is aan je product. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
NS wintercity werkt niet, het draait rond.
Inloggen, e-mail, inloggen, etc.
; handje doet niets
Voor nu is het advies om gebruik te maken van een privévenster in je browser of dit nogmaals in Chrome te proberen.
voor nu?
later wel oke?
voor nu?
later wel oke?
Ik geef de meldingen door, echter kan ik je niet zeggen wat er aangepast gaat worden en op welk termijn. Mijn advies blijft om dit via een van deze manieren te proberen.
oke, dank je wel.
Paar keer geprobeerd naar dag 1 van wintercity te gaan…… alleen blauw veld! Irritant!
Was dit vorig jaar ook zo'n probleem met de browser?
Als ik de link doorkrijg via mijn mail, kom ik op een gegeven moment bij het treintje om verder te gaan. Maar dan moet ik “krassen” . Dat gaat niet op mijn thuiscomputer. Wat nu?
mvr ajm
Het is gewoon een Hollandse traditie dat NS winter City niet werkt, daar moeten jullie van afblijven met jullie woke gezeur !
Aanmelding wintercity blijft niet lukken. Heb geldig abonnement maar op bevestigingsmail blijft staan dat ik dat niet heb. Klantenservice geeft aan dat ik geregistreerd sta maar kan het niet bevestigen….. Cookies al verwijderd, dus daar ligt het niet aan. Wie heeft oplossing….klantenservice helept me dus niet verder
Ik heb me eerder deze week aangemeld en een bevestigingsmail ontvangen, die heel algemeen lijkt. Als ik op de link klik in de mail ga ik weer gewoon naar de aanmeldpagina, waar niets voor me is veranderd. Ook opnieuw invullen levert weer dezelfde mail op.
Had ik ook, maar een paar minuten na ontvangst van de mail werkte het wel. Had me trouwens al eerder aangemeld (voor de ‘teaser’).
Als ik de link doorkrijg via mijn mail, kom ik op een gegeven moment bij het treintje om verder te gaan. Maar dan moet ik “krassen” . Dat gaat niet op mijn thuiscomputer. Wat nu?
mvr ajm
Is dat een laptop met touchpad? Dan de muis op het krasdingetje plaatsen, ‘linker muisknop’ ingedrukt houden en vegen maar..
Het is gewoon een Hollandse traditie dat NS winter City niet werkt, daar moeten jullie van afblijven met jullie woke gezeur !
Ik dacht dat ieder mens minstens 12 uur per dag wakker was, maar blijkbaar zijn er slaapkoppen die 24 uur per dag slapen zoals jij .
mvr ajm
Is dat een laptop met touchpad? Dan de muis op het krasdingetje plaatsen, ‘linker muisknop’ ingedrukt houden en vegen maar..
Een thuiscomputer is geen laptop maar zo'n betonnen mega kast waar je nog cd'tjes (en misschien nog wel floppy disks!) in douwt. Echt niet meer van deze tijd maarja .
Een thuiscomputer is geen laptop maar zo'n betonnen mega kast waar je nog cd'tjes in douwt. Echt niet meer van deze tijd maarja .
Hoezo niet van deze tijd? En een ‘desktop pc’ hoeft geen mega-kast te zijn maar is niet groter dan een pakje sigaretten (foto is een Raspberry Pi 5 met Debian Linux, maar zou er prima Windows 11 op kunnen draaien). Een externe cd/dvd writer heb ik eventueel ook nog, maar dat is inderdaad antiek.
Niet mee gaan gamen natuurlijk (al lukt Wolfenstein en NFS5 prima), en met HD video heeft hij ook totaal geen moeite.
Een thuiscomputer is geen laptop maar zo'n betonnen mega kast waar je nog cd'tjes in douwt. Echt niet meer van deze tijd maarja .
Hoezo niet van deze tijd? En een ‘desktop pc’ hoeft geen mega-kast te zijn maar is niet groter dan een pakje sigaretten (foto is een Raspberry Pi 5 met Debian Linux, maar zou er prima Windows 11 op kunnen draaien). Een externe cd/dvd writer heb ik eventueel ook nog, maar dat is inderdaad antiek.
Niet mee gaan gamen natuurlijk (al lukt Wolfenstein prima), en met HD video heeft hij ook totaal geen moeite.
Het is ook een geintje, een thuiscomputer werkt prima ookal zijn ze enorm traag en heeft de jeugd van deze tijd er de geduld er niet voor.
Vroeger waren ze wel mega, m'n moeder heeft er nog eentje die toch wel een jaar of 10-15 oud is. Die heb ik naar Windows 10 geupgrade en sinds dien is hij nog trager dan eerst .
Wat ook niet helpt is dat ik er een aantal virussen op heb geinstaleerd die ik wel heb kunnen verwijderen, maar het systeem is duidelijk beschadigd.
Het is een wonder dat ie nog niet uit het raam is gegooid door m'n moeder.
Het is ook een geintje, een thuiscomputer werkt prima ookal zijn ze enorm traag en heeft de jeugd van deze tijd er de geduld er niet voor.
Vroeger waren ze wel mega, m'n moeder heeft er nog eentje die toch wel een jaar of 15 oud is. Die heb ik naar Windows 10 geupgrade en sinds dien is hij nog trager dan eerst .
Het is een wonder dat ie nog niet uit het raam is gegooid door m'n moeder.
Vertel mij wat, heb mijn (Medion) desktop uit 2007 vorig jaar gepensioneerd. Wat extra RAM en een SSD schijf doet wonderen, en anders je favoriete Linux distro. Maar goed, het ging om Wintercity…
Ik krijg de uitnodiging om mee te spelen op 1 december en dan moet er gekrast worden, maar ik kan helemaal niet krassen: handje is niet actief en met de cursor alleen gaat het ook niet. Wat gaat hier mis?
Ik krijg de uitnodiging om mee te spelen op 1 december en dan moet er gekrast worden, maar ik kan helemaal niet krassen: handje is niet actief en met de cursor alleen gaat het ook niet. Wat gaat hier mis?
Op wat voor apparaat probeer je het? Op een telefoon of tablet misschien dubbel tikken en dan vegen (alsof je tekst wilt selecteren)..
Ik heb me eerder deze week aangemeld en een bevestigingsmail ontvangen, die heel algemeen lijkt. Als ik op de link klik in de mail ga ik weer gewoon naar de aanmeldpagina, waar niets voor me is veranderd. Ook opnieuw invullen levert weer dezelfde mail op. Hoort dat? Doe ik iets fout? Zou er al een actie moeten zijn vandaag?
Ik ben het spoor bijster.
Ik werd ook weer naar de aanmeldpagina gestuurd. Heb even gedaan of ik gek was en me nog eens aangemeld. Kreeg nog een keer een bevestigingscode en nadat ik die had ingevuld, werkte het.
Ik kan wel aanmelden, krijg de welkomstmail, maar verder geen berichten meer met het cadeau voor vandaag.
Heb een NS flex abo en eigen emailadres.
Irritant dat je problemen niet bij site direct kunt melden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.