Skip to main content
beantwoord

16 december 2024

• 15 January 2025
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

• Op het juiste spoor

Beste NS - medewerker facturen / financiële administratie, 

Op 16 december reisde ik einde middag/ begin v d avond, terug van werkplaats Utrecht naar woonplaats Arnhem. Al in DreibergenZeist stond de trein stil en na een poos wachten reed deze terug naar Utrecht omdat er voor ons een kapotte trein op het spoor stond die niet snel genoeg kon worden gerepareerd. In Utrecht moesten we op de trein naar Den Bosch stappen om via die route naar Arnhem te reizen. Echter, die trein zat in no time vol en ik heb toen een plas- en eetmoment op Utrecht CS ingelast alvorens met een volgende trein rechtstreeks naar Arnhem te reizen. Ik heb eerst nog gekeken of ik via een internationale trein richting Duitsland  in Arnhem kon komen maar dat ging niet. Maar de kapotte trein was v h spoort verdwenen inmiddels en zodoende kon ik rechtstreeks naar Arnhem reizen. Nu zie ik in mijn overzicht dat ik bedrag van €16 moet betalen voor traject Utrecht Utrecht. Ik vind dit bepaald onredelijk en wil dit bedrag graag zsm terug gestort hebben op mijn rekening. 

Alvast dank voor uw hulp en vriendelijke groet. 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Geh en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat je dit is overkomen. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit waarschijnlijk wel voor je corrigeren. Hopelijk hoef je dit niet nogmaals mee te maken.

Bekijk origineel

• Koploper****
  • 15 januari 2025

Dit een discussieforum van/voor reizigers, dus wat moeten wij hiermee?

Het lijkt me dat u hiermee bij de klantenservice moet zijn.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 15 januari 2025

Hallo Geh en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat je dit is overkomen. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit waarschijnlijk wel voor je corrigeren. Hopelijk hoef je dit niet nogmaals mee te maken.

• Op het juiste spoor
  • 15 januari 2025

Hoi Tamzin, heb ik al een berichtje gestuurd maar nul reactie dus probeer het op verschillende manieren. Sorry voor t storen

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 15 januari 2025

Geen probleem. Vragen mag altijd.

Reageer