Toen ik antwoordde op de onterechte afwijzing van een claim (aan NSKlantenservice@ns.nl) kreeg ik dit automatische bericht terug: “Oeps, u hebt een bericht gestuurd naar een ‘no reply’-e-mailadres. Dit betekent dat we uw bericht niet kunnen lezen of beantwoorden. We helpen u natuurlijk wel graag verder.” Is de NS dan helemaal onbereikbaar?
Claim afgewezen, reactie wordt genegeerd
Beste antwoord door Floor NS
Indien je een automatisch antwoord ontvangen hebt waarin staat dat we jouw vraag niet kunnen behandelen, dan wordt de vraag ook niet behandeld. Zoals mijn collega Daniël NS aan heeft gegeven raden we je aan om nogmaals een reactie te versturen op de afwijzing die je ontvangen hebt. Gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres en pas het onderwerp van de e-mail niet aan. Voor verdere vragen met betrekking tot jouw verzoek raad ik je aan om even contact op te nemen via een van onze andere kanalen. Op die manier kunnen we wat grondiger onderzoek verrichten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.