Toen ik antwoordde op de onterechte afwijzing van een claim (aan NSKlantenservice@ns.nl) kreeg ik dit automatische bericht terug: “Oeps, u hebt een bericht gestuurd naar een ‘no reply’-e-mailadres. Dit betekent dat we uw bericht niet kunnen lezen of beantwoorden. We helpen u natuurlijk wel graag verder.” Is de NS dan helemaal onbereikbaar?
Als je wilt reageren op een afwijzing (vanaf een no-reply adres) kan dat volgens mij door de onderwerpregel intact te laten. Kan ook zijn dat een mail doorgelaten wordt op basis van de (standaard niet zichtbare) headers, en dat je mail-programma die niet goed meestuurt.
Het onderwerp was intact, er stond alleen Re: voor. De melding was dat het aan, niet vanaf een ‘no reply’-e-mailadres was gestuurd. Dat is sowieso niet waar.
En welke headers je bedoelt is mij niet duidelijk. De headers References: en In-Reply-To: zaten er in.
Heb je gereageerd met hetzelfde e-mailadres als je Community-account?
En welke headers je bedoelt is mij niet duidelijk. De headers References: en In-Reply-To: zaten er in.
Precies die headers dus (ik had het maar even versimpeld naar het nummer in het subject)
Zou gewoon moeten werken, tenzij er iets veranderd is (en je dus niet meer op afwijzingen kunt reageren, want de Klantenservice kan daar ook niets mee)
Heb je gereageerd met hetzelfde e-mailadres als je Community-account?
Ehh
Oei, na 17:00 geen moderators meer aanwezig, dus dat wordt morgen…
Dat zou fijn zijn (stukje klantenservice vanuit de Community)!
Voor
Ik gebruik overal hetzelfde e-mailadres. Heb de gegevens in gevuld. Klantnummer in Mijn NS verschilt van debiteurnummer. Heb het laatste gebruikt. In mailtjes heet het relatienummer...
Ik heb dat ook een keer gehad en toen had NS met instellingen zitten prutten, was dat bericht onterecht en kreeg ik later ook gewoon alsnog keurig een reactie.
Ik heb het even nagekeken. Wij hebben geen reply ontvangen op de afwijzing, Alex1. Of de titel is wel aangepast waardoor hij niet bij ons is binnengekomen. Zou je een reply op de afwijzing willen sturen zonder de titel aan te passen? Ik kan geen indicatie geven, maar wel de garantie dat je een reactie van ons zal krijgen dan.
Ik heb twee keer geantwoord met als onderwerp Re: Afwijzing claim 602681502, beide met hetzelfde resultaat:
do 12-12-2024 10:23 en zo 22-12-2024 23:23.
Ik raad je aan om dit dan nogmaals te doen. Het dient wel bij ons binnen te komen namelijk, hier dient iets mis te gaan als we dit niet binnen krijgen.
Het is wel binnengekomen want ik kreeg een automatisch antwoord. Wat er daarna mee gebeurt ligt aan jullie, niet aan mij.
Indien je een automatisch antwoord ontvangen hebt waarin staat dat we jouw vraag niet kunnen behandelen, dan wordt de vraag ook niet behandeld. Zoals mijn collega Daniël NS aan heeft gegeven raden we je aan om nogmaals een reactie te versturen op de afwijzing die je ontvangen hebt. Gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres en pas het onderwerp van de e-mail niet aan. Voor verdere vragen met betrekking tot jouw verzoek raad ik je aan om even contact op te nemen via een van onze andere kanalen. Op die manier kunnen we wat grondiger onderzoek verrichten.
Nu voor de derde keer precies hetzelfde verstuurd en nu kreeg ik een ontvangstbevestiging in plaats van “Oeps, u hebt een bericht gestuurd naar een ‘no reply’-e-mailadres.” Ik weet niet wat er bij jullie aan de hand is. Nu maar afwachten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.