Goedenavond beste lezer,
Ik schrijf u naar aanleiding van de sluiting van de fietsenstalling op vrijdag bij 11 oktober 2024 Jaarbeursplein en de daaropvolgende ophaling van mijn fiets uit de stalling. Door de gemeente Utrecht werd gecommuniceerd dat als ik mijn fiets deze avond niet zou ophalen uit de stalling, dat ik hem de komende tijd (onduidelijk voor hoe lang) kwijt zou zijn.
Hiertoe was ik genoodzaakt mijn fiets diezelfde avond nog uit de stalling te halen, zodat ik deze niet voor een (lange) tijd kwijt zou zijn. Mijn fiets heb ik namelijk nodig om, gedurende de werkweek, naar mijn werk te kunnen fietsen.
Door de plotselinge sluiting van de fietsenstalling Jaarbeursplein en het ophalen van mijn fiets heb ik extra kosten moeten maken. Deze kosten had ik niet voorzien en zijn een direct gevolg van de sluiting fietsenstalling Jaarbeursplein.
De kosten die ik heb moeten maken zijn hierin als volgt:
- Heenreis Bodegraven → Utrecht Centraal = €3,90 (vrijdag 11 oktober 2024)
- Terugreis Utrecht Centraal → Bodegraven = €3,18 (vrijdag 11 oktober 2024)
- 1x fietskaart dal = €7,50 (vrijdag 11 oktober 2024 fiets mee in trein van Utrecht naar Bodegraven)
- 1x fietskaart dal = €7,50 (Woensdag 16 oktober 2024 fiets mee terug in trein van Bodegraven naar Utrecht)
Gezamenlijke kosten van: €22.08,-
Mijn vraag is waar ik terecht kan om deze kosten vergoed te krijgen?
Ik heb de bewijzen van de kosten in mijn bezit.
Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.
Met vriendelijke groet,
F