Skip to main content
beantwoord

correctie tarief 2e 1e klas incorrect


Door een fout van de NS heb ik een coupon gekregen om.eerste klas te reizen met een geldig 2e klas kaartje. Vanochtend 13 4 ben ik in de trein gecontroleerd. Heb eerst mijn ov kaart getoond en voor ik mijn gratis upgrade in de NS app kon laten zien heeft de conducteur mij al omgezet naar 1e klas. Als ik aangeef dat dit onterecht is er niets maar aan te doen en moet met klantenservice contact opnemen.

 

Kunt u aub het correctie tarief en de eerste klas toeslag annuleren op mijn eerst volgende rekening

Dank

Beste antwoord door Henkpeetersen

Nee dat kan hier niet. Dit is een reiziger helpt reizigerforum en we kunnen niet bij uw klantgegevens. 

Rechtsbovenaan op deze pagina is een link "Naar NS.nl”. Daar kunt u de klantenservice vinden.

 

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3881 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2024

Nee dat kan hier niet. Dit is een reiziger helpt reizigerforum en we kunnen niet bij uw klantgegevens. 

Rechtsbovenaan op deze pagina is een link "Naar NS.nl”. Daar kunt u de klantenservice vinden.

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13875 reacties
  • 13 april 2024

Bij een upgrade is als je met flex reist handiger om eerst de upgrade te tonen om een correctietarief te voorkomen.

Nu je een correctietarief hebt gekregen kun je contact opnemen met NS klantenservice. Via X, Facebook en chat kun je een kopie van de upgrade in jouw bericht opnemen.


Reageer