Ondanks dat ik meer dan een uur later op mijn station ben gearriveerd heb ik geen geld teruggekregen. Het betreft de trein die ik op 1 november om 2247 uit zaandam richting Zaltbommel heb genomen. In de reisplanner zag ik later dat er een alternatief was via schiphol, maar ik was al voorbij sloterdijk, toen dat werd gedeeld. Verder in de trein ook geen enkele info gekregen.
Bladzijde 1 / 1
Uw aanvraag wordt beoordeeld door de computer en die heeft een betere reismogelijkheid gevonden. U kunt eventueel contact opnemen met de klantenservice.
Uw aanvraag wordt beoordeeld door de computer en die heeft een betere reismogelijkheid gevonden. U kunt eventueel contact opnemen met de klantenservice.
Doe dat door te reageren op de afwijzingsmail, zoals daarin vermeld, zodat de klantenservice de juiste context heeft.
Dank, klantenservice werkt inderdaad niet. Zij willen dat je per mail reageert.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.