Hoi NS, op maandag 4 November zat ik in een trein met storing tussen Utrecht centraal en Amersfoort centraal. Door deze storing zat ik ongeveer een uur lang in de trein, en ben ik uiteindelijk hierdoor 2 uur later op mijn bestemming aangekomen dan gepland. Toen ik dit meldde stond er dat er alleen bij langer dan een half uur geld terug gestort kon worden. Maar de vertraging was zeker langer dan een half uur. Hoe kan ik dit nu oplossen? Bedankt!
beantwoord
geld terug bij storing in trein
Beste antwoord door Henkpeetersen
NS maakt gebruik van een computer hiervoor en die wijst op voorhand al heel veel claims af. Je moet op die afwijzing reageren (replyen) en dan aangeven waarom dit niet correct is. Dit is overigens een reiziger helpt reiziger forum en niet de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.