Skip to main content

Goedemiddag ik heb een tijdje geleden een kaartje gekocht voor 19 oktober alleen wegens omstandigheden is dit kaartje niet gebruikt nu heb ik gelijk gebeld met de klantenservice en toen werdt mijn verteld dat ik naar 19 oktober contact op moest nemen omdat die dan nog niet gebruikt is en nu krijg ik te horen aan de telefoon dat dit niet mogelijk is en ben ik dus gewoon mijn geld kwijt zeer belachelijk 

Je hebt het kaartje geopend? Dan is wijzigen of geld terug niet mogelijk. Met een e-ticket kun je niet inchecken. Ervis daarom niet te controleren of je hem toch gebruikt hebt.

 


Goedemiddag ik heb een tijdje geleden een kaartje gekocht voor 19 oktober alleen wegens omstandigheden is dit kaartje niet gebruikt nu heb ik gelijk gebeld met de klantenservice en toen werdt mijn verteld dat ik naar 19 oktober contact op moest nemen omdat die dan nog niet gebruikt is en nu krijg ik te horen aan de telefoon dat dit niet mogelijk is en ben ik dus gewoon mijn geld kwijt zeer belachelijk 

Etickets kunnen niet geannuleerd of veranderd worden, dat staat in de voorwaarden. Persoonlijk koop ik daarom geen etickets verder van te voren. Maar veel mensen nemen bewust het risico door ze als TijdDeal ticket (met korting) te kopen.

Als het een kaartje uit de automaat is kunt u het gewoon aan een loket inleveren.

 


Reageer