Goedemiddag ik heb een tijdje geleden een kaartje gekocht voor 19 oktober alleen wegens omstandigheden is dit kaartje niet gebruikt nu heb ik gelijk gebeld met de klantenservice en toen werdt mijn verteld dat ik naar 19 oktober contact op moest nemen omdat die dan nog niet gebruikt is en nu krijg ik te horen aan de telefoon dat dit niet mogelijk is en ben ik dus gewoon mijn geld kwijt zeer belachelijk
Je hebt het kaartje geopend? Dan is wijzigen of geld terug niet mogelijk. Met een e-ticket kun je niet inchecken. Ervis daarom niet te controleren of je hem toch gebruikt hebt.
Goedemiddag ik heb een tijdje geleden een kaartje gekocht voor 19 oktober alleen wegens omstandigheden is dit kaartje niet gebruikt nu heb ik gelijk gebeld met de klantenservice en toen werdt mijn verteld dat ik naar 19 oktober contact op moest nemen omdat die dan nog niet gebruikt is en nu krijg ik te horen aan de telefoon dat dit niet mogelijk is en ben ik dus gewoon mijn geld kwijt zeer belachelijk
Etickets kunnen niet geannuleerd of veranderd worden, dat staat in de voorwaarden. Persoonlijk koop ik daarom geen etickets verder van te voren. Maar veel mensen nemen bewust het risico door ze als TijdDeal ticket (met korting) te kopen.
Als het een kaartje uit de automaat is kunt u het gewoon aan een loket inleveren.
ik had op 23 oktober een terugreis naar Nijmegen centraal. ik checkte in precies om 18.30 uur. maar het hele bedrsg is afgeschreven. ik heb zitten wachten tot ik buiten spitsuur kon reizen, omdat ik een flex abonnement ment heb. hoe krijg ik mijn geld terug?
ik had op 23 oktober een terugreis naar Nijmegen centraal. ik checkte in precies om 18.30 uur. maar het hele bedrsg is afgeschreven. ik heb zitten wachten tot ik buiten spitsuur kon reizen, omdat ik een flex abonnement ment heb. hoe krijg ik mijn geld terug?
Welkom bij de NS Community!
Vanaf 18:25 kan je op daltarief inchecken, maar ging er een reis vooraf aan de reis naar Nijmegen (dus een uitcheck minder dan 35 minuten geleden)?
Dan zie https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/veelgestelde-vragen-rit-naar-reis.html De eerste check-in bepaalt het tarief. Hoe werkt dat?
Geld terug kan dus niet, maar voor een volgende keer maak de voorafgaande reis (in de spits) met een bankpas en gebruik vanaf 18:25 pas je ov-chipkaart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.