Na 12 dgn stond mijn reis nog niet in het overzicht. Dus ingelogd bij OV kaart voor een reis historie.
Fout gemaakt. Door grote haast en onervarenheid. Het was een directe terug reis, maar ingecheckt bij Arriva en uitgecheckt bij NS.
Vraag: Hoe corrigeer ik dit zelf? Nogmaals, er is na 12 dgn nog geen registratie van die reis in Mijn NS.
beantwoord
incheck Arriva, uitcheck NS
Beste antwoord door Daniël NS
Dit dient bij ons nu wel te zien zijn, maar er zijn soms helaas unieke gevallen waar dergelijke data te laat is. Via contact met de klantenservice kan dit alsnog wel aangepast worden naar het werkelijke bedrag. Verder heeft Arriva ook gelijk over hun rit, dit gaat inderdaad via die site. Helaas heb ik geen inzage waarom de data daar niet compleet zou zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.