Ik heb 16 mei met de trein gereisd van Utrecht naar Hilversum sport park en in de middag weer terug maar hij heeft het bedrag geweigerd terwijl ik wel gewoon heb in en uitgecheckt dus nu is mijn pas weer geblokkeerd. Kunnen jullie die weer deblokkeren
Antwoord
niet betaald
Beste antwoord door iMark
Het lijkt me dat er een probleem is met het afschrijven van de reiskosten via OVpay.

Zie: https://help.ovpay.nl/kb/ovpay/home
Je kunt eventueel contact opnemen met de klantenservice van OVpay.

Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.