Ik ben een buitenlander en mijn Nederlands is niet goed. Van 15 tot en met 21 februari vinden er wegwerkzaamheden plaats tussen Assen en Hoogeveen. U zult met de auto heen en terug moeten reizen en vervolgens over moeten stappen op de trein. In die periode heb ik meerdere keren de bus en daarna de trein genomen, maar ik heb niet vaak uitgecheckt als ik mijn kaart door de kaartlezer haalde. Ik snap het niet? Ik zag dat iedereen op deze manier zijn kaart gebruikte, dus deed ik hetzelfde. Maar waarom zijn er zoveel fouten en zoveel extra kosten? Ik wil ze corrigeren, maar ze zeggen dat ik het aantal correcties heb overschreden. Ik begrijp het niet, want de fout is veroorzaakt door wegwerkzaamheden, wat een ongeluk was, niet door mijn menselijk gedrag. Waarom is er een limiet aan het aantal wijzigingen? Geef me alsjeblieft een uitleg, NS. Ik kon niet met NS communiceren via de telefoon omdat mijn taalvaardigheden slecht waren, dus ik kon alleen communiceren via e-mail. Echter, ik kon de klantenservice-e-mail van NS niet vinden na meerdere dagen zoeken, wat mij erg teleurstelde.
Bladzijde 1 / 1
Hoi L.Y.Han,
De klanteNService is niet bereikbaar per e-mail. Je kunt wel met ze chatten. Ga daarvoor naar deze pagina en klik op ‘Chat met NS'. Ze spreken ook Engels, mocht je dat makkelijker vinden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.