Skip to main content
Antwoord

Restitutie reiskosten vergeten uit te checken

• May 15, 2025
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

Hallo,

De correctie voor het vergeten uit te checken heb ik nog steeds niet ontvangen en is ook niet verrekend op mijn meest recente factuur. 13 maart was de reis en de aanvraag heb ik op 7 april gedaan. 6 mei was de meest recente factuur. Hoe kom ik erachter wanneer ik het geld terugkrijg?

gr,

1. van Gent

Beste antwoord door Thom

Normaal had het er moeten zijn. Neem even contact op met Klantenservice, 030 7515155. Er zijn wel achterstanden met de verwerking van bezwaren. Heeft u wel een toezegging?

8 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 15, 2025

Normaal had het er moeten zijn. Neem even contact op met Klantenservice, 030 7515155. Er zijn wel achterstanden met de verwerking van bezwaren. Heeft u wel een toezegging?

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 15, 2025

Ja, ik heb een mail gehad en in ‘mijn teruggaven’ staat ook dat het is toegekend

gr,

1. van Gent

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • May 15, 2025

Het is een kwestie van geduld….

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 15, 2025

...tot heel Holland Limburgs lult.

Hoop toch echt dat het nooit zover komt 😂

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 15, 2025

...tot heel Holland Limburgs lult.

Hoop toch echt dat het nooit zover komt 😂

Zo lang het maar bij Holland (en Limburg) blijft. 😛

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • May 15, 2025

Wij, Friezen, zullen nooit Limburgs eeh...

• Reisleider**
  • May 15, 2025

(...) 6 mei was de meest recente factuur. Hoe kom ik erachter wanneer ik het geld terugkrijg? (...)

Algemene vraag: Worden correcties zoals deze via je factuur verrekend? Of worden deze los overgeboekt naar je bankrekening, net zoals bij GTBV (geld terug bij vertraging)? Indien het laatste: dan zou je even je bankrekening moeten checken op bijschrijvingen.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 15, 2025

Algemene vraag: Worden correcties zoals deze via je factuur verrekend? Of worden deze los overgeboekt naar je bankrekening, net zoals bij GTBV (geld terug bij vertraging)? Indien het laatste: dan zou je even je bankrekening moeten checken op bijschrijvingen.

Bij NS Flex gaat alles qua correctietarieven via je maandelijkse factuur. Helemaal onderaan op de pdf staan eventuele correcties. GTbV is volgens mij apart en wordt naar je IBAN overgemaakt.