Skip to main content

Ja ja, het is mij voorkomen. Portemonnee verloren in de trein…

ID-kaart, bankpas en OV-chipkaart (en 15 cent) verloren…

Ik heb alles natuurlijk gelijk geblokkeerd het enige probleem was dat ik geen manier had om buiten de poortjes te komen van Utrecht Centraal, heb het eerst nog met mijn telefoon geprobeerd, maar daarmee was ik (natuurlijk) niet ingecheckt dus de poortjes gingen niet open.

Tailgaten wilde ik niet dus besloot ik maar een Jongerendagkaart te kopen voor €7,50, achteraf gezien had ik ook een anonieme ov kaart kunnen kopen en daar gelijk mijn tijdelijke reisrecht op kunnen zetten.

Daar wist ik op dat moment alleen nog niks van af (wel van de tijdelijke reisrecht, niet waar je een ov kaart kon kopen).

Ik heb ook helemaal niks aan de jongerendagkaart want ik heb dus geen geldig identiteitsbewijs bij me.

Oh en wat fijn dat je sowieso je pasjes kwijt bent ookal wordt je portemonnee gevonden, top regeling…

Lang verhaal kort:

Ik weet dat je eenmalig een reis kan vergoeden als je een keer je SRP bent vergeten, maar geldt dit ook voor E-tickets zoals de jongerendagkaart?

Ik heb helaas al een tijdje niks meer van Gorott vernomen via privéberichten. Is je probleem opgelost, @Gorott?

Reageer