Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

In mijn NS-app staat dat ik vandaag ben vergeten uit te checken. Ik ben er echter zeker van dat ik vandaag correct heb in- en uitgecheckt voor mijn reis van Heemskerk naar Schiphol en terug naar Heemskerk.

Zou u dit voor mij kunnen controleren en corrigeren? Alvast hartelijk dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,
Ahmed Basim

Het kan soms even duren voordat in- en uitchecks allemaal zijn verwerkt, zeker als het NS Flex betreft.

Mijn ervaring is dat het meestal de dag erop wel opgelost is.


Verder is deze community er voor reizigers om elkaar te helpen en treft u hier dus niemand die uw persoonlijke situatie voor u kan bekijken. Daarvoor moet u desgewenst bij de klantenservice zijn.


Hallo Ahmed Basim en welkom bij de NS Community,

 

Zoals aangegeven kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mocht je vandaag nog antwoord krijgen wil je het ons dan vandaag nog laten weten? Vanaf morgen zijn wij helaas voorgoed gesloten.

 

 


Reageer