@Timon97 welk vervoersbewijs had je? E-ticket of incheck met ov-chipkaart/bankpasje?
Mogelijk kun je beroep doen op de geld-terug-bij-vertraging regeling.
Wat is je doel eigenlijk? Ik dacht überhaupt dat dit alleen een chat was met klantenservice. Maar blijkbaar is dit een soort social media gebeuren waarin iedereen het blijkbaar opneemt voor de NS. Ik kom alleen voor een schadevergoeding, niet voor een onderbouwing van tegenargumenten
Zoals aangegeven is dit géén chat met de klanteNService. Er is in meerdere reacties al geadviseerd om daar wél contact mee op te nemen, omdat zij de enigen zijn die kunnen beslissen of je al dan niet in aanmerking komt voor een vergoeding. "Wij” zijn slechts andere reizigers. En onze ervaring is dat je in zo'n geval meestal geen vergoeding krijgt, maar nogmaals, wij beslissen dat niet. Dus bel nou alsjeblieft met de klanteNService, dan weet je waar je aan toe bent.
Overigens neemt hier zeker niet iedereen het altijd op voor NS. Als er ergens vaak kritisch naar NS gekeken wordt, is het wel hier.
Overigens neemt hier zeker niet iedereen het altijd op voor NS. Als er ergens vaak kritisch naar NS gekeken wordt, is het wel hier.
Misschien zelfs iets te vaak
.
Tegelijkertijd is de kracht van deze community mensen weer op weg helpen.
Zelfs hier, na een aantal zeer onaangename berichten, blijven leden met adviezen en ideeën komen om anderen weer op weg te helpen. Zoals geld terug bij vertraging, mogelijkheden bij de klantenservice etc.
De tip van @MoDe lijkt mij voor nu de meest nuttige: Welk vervoersbewijs had je, en wat zou de vertraging met de trein zijn geweest? Mogelijk kun je daar (een deel van) je ritprijs terug krijgen, in het kader van compensatie.
Je kon ook op de ns app kijken daar wordt wel de juiste informatie geven ik persoonlijk gebruik ov9292 nooit altijd de ns app
Jongens, jongens dit topic ontspoort nu te veel. TS is heel erg duidelijk uit op maar één doel en doorziet niet of wil niet doorzien hoe we hier werken. Het is duidelijk dat hij enkel uit is op het realiseren van het eigenbelang en schuwt daarbij de persoonlijke aanvallen, zelfs met een verwijzing naar Duitsland in het verleden, niet. Het is duidelijk met welke mentaliteit we hier te maken hebben, en ik denk dat het dus weinig zin meer heeft dit topic voort te zetten. TS deelt de mensen in in degenen die in zijn voordeel spreken en zij die dat niet doen. De laatste categorie wordt onheus bejegend en bij het vergelijken met Duitsers moet het haast wel gaan hun rol in de donkerste periode in de geschiedenis. De vergelijking in deze, omdat men de claim als onjuist beschouwt, met fascisten is in strijd met het betamelijke. De mentaliteit van onze goedwillende en naar een oplossing zoekende gebruikers hier, spoort totaal niet met TS.
We komen zo niet verder, en ik ben bang dat dit nog verder mis zal gaan als het zo doorgaat.
Het is beter dit topic maar te laten voor wat het is. Dit topic draagt ook niet bij aan de sfeer die op dit forum leidend behoort te zijn, ondanks de verschillen in opvatting.
Wat mij betreft sluiten de moderatoren, die we hier gelukkig hebben - en al tegen grofheid hebben ingegrepen, dit topic af.
Daar ben ik het mee eens, Thom. Het is beantwoord, het is duidelijk en verdere discussie is hier niet nodig. Ik sluit het topic.