Ik heb een aantal keer Geld Terug bij Vertraging ingevuld. Vaak krijg je binnen een aantal dagen een geautomatiseerde goedkeuring en wordt het bedrag de week er op overgemaakt.
Nu heb ik een paar keer op een goedkeuringsclaim gereageerd, omdat het bedrag naar mijn mening te laag was. Na weken kreeg ik een mail dat er een aanvullend bedrag alsnog zou worden overgemaakt “binnen 2 weken". Die termijn wordt ruimschoots overschreden en dat begrijp ik niet. Eenmaal goedgekeurd dan zou je verwachten dat het ook de week erop meegaat in de betaling, net als bij automatisch goedgekeurde claims.
Nu heb ik via chat geprobeerd daar meer duidelijkheid over te krijgen. Eerst natuurlijk Jens proberen te passeren en een medewerker spreken. De naam is dan “NS medewerker", en ik kom daar gewoon niet verder. Ik kreeg als reden: “Ja normaal is het snel afgehandeld inderdaad, maar soms duurt het ook wat langer dan normaal door de verwerkingen.”. Overigens vond ik het chatgesprek ook totaal niet fijn verlopen.
Het betreft een goedkeuring met als datum mail 27 februari 2025. En nu (16 april 2025) nog niet overgemaakt. Dit zou toch anders moeten kunnen?
Je vult een Geld Terug bij Vertraging formulier in omdat je vertraging hebt gehad, dan levert de verwerking ook nog eens vertraging op. Hier misschien ook maar weer een GTbV voor invullen? 😀