Op 6 juni 2x e-ticket met nr. E****.001+002+003+004 gekocht voor de route Bodegraven - Eindhoven i.v.m. concert Guus Meeuwis maar op 14 juni (begreep dat het v.a. 11 juni bekend was op NS site) bericht gekregen dat er werkzaamheden zijn op deze route en wij er wel kunnen komen, maar niet meer terug naar huis na het concert. Direct gebeld met de klantenservice en daarbij aangegeven dat ik graag mijn geld terug wil (68 euro) omdat ik nu verplicht ben om toch met de auto te gaan. Zij gaf aan dat dat niet kon omdat er een trein om 22:45 zou gaan, maar dan zitten wij nog bij het concert. Daarna gaf er ook nog een trein om 2:30 uur gaat en wij daarop konden wachten maar zij kon dan niet aangeven hoelaat wij dan in Bodegraven zouden zijn. Maar dat kan toch niet voor 2 vrouwen van 60 jaar? Daarom heeft zij namens ons (dat kan blijkbaar niet op een andere manier) een klacht (haar naam is Bonita) ingediend, en gevraagd om ons geld terug te betalen. Daarbij gezegd mocht ik niets horen, ik het via de chat moet navragen. Graag zou ik willen weten of mijn klacht in behandeling is genomen of hoe ik anders mijn geld terug kan krijgen omdat ik helaas geen gebruik kan maken van deze treinreis en verplicht ben met eigen vervoer te gaan.
Met vriendelijke groet,
Jacqueline van Wijk
pgegevens verwijderd door moderator]