beantwoord

Chatten met NS

  • 9 maart 2020
  • 8 reacties
  • 1156 Bekeken

Beste ,

 

Ik zou graag met NS willen chatten over een onderwerp. Ik krijg alleen nergens een link waar ik dit kan starten. Voorheen kon ik er zo komen maar ik kan de chat nergens meer zien?

 

icon

Beste antwoord door AuroraSkye 9 maart 2020, 18:17

Via deze link kom je er zo! Gewoon even naar beneden scrollen en je ziet de opties om contact met NS op te nemen, waaronder de link naar de chat: https://www.ns.nl/klantenservice

Bekijk origineel

8 reacties

Via deze link kom je er zo! Gewoon even naar beneden scrollen en je ziet de opties om contact met NS op te nemen, waaronder de link naar de chat: https://www.ns.nl/klantenservice

Badge +3

En je kunt er ook komen via https://www.ns.nl/klantenservice/contact

beste,

Sinds vorige maand wordt dit bedrag van ons rekening afgeschreven. Wij weten niet waar dit vandaan komt want we hebben geen lopend abonnement bij de NS. Kunt u dit na laten checken bij de afdeling financien en dit naar ons telefonisch of per email terug koppelen. 

 

Goedenavond demercier123 en welkom op de NS Community. 

Ik heb allereerst je bericht aangepast. Je hebt een aantal persoonlijke gegevens met ons openbaar gedeeld en dat is niet zo verstandig. Er kan zeker voor je uitgezocht worden waar dit vandaan komt. Ik zie dat je al is aangeraden om contact op te nemen met de klantenservice en dat is inderdaad het juiste proces. Zij kunnen met je mee kijken en contact opnemen met de financiële afdeling. Zelf kan je daar geen contact mee leggen. 

Fijn dat je het hebt weggehaald maar ons was gezegd een foto mee te sturen. 

Fijn dat je het hebt weggehaald maar ons was gezegd een foto mee te sturen. 

Dit is alleen als je via een privébericht op Facebook, Twitter of ons een chatbericht stuurt. Hier op de Community raad ik het je af, want hier kan de hele wereld meelezen. Dit is namelijk openbaar. 

goedendag ! uit uw berichtgeving maak ik op dat mijn keuzedag vanaf medio mei is verlengd tot eind december. Edoch sinds begin van de corona maatregelen maak ik van deze dag al geen gebruik. DUS zou ik theoretisch gezien recht hebben op  NOG een tot eind december verlengde keuzedag. Graag Uw reactie

Goedemiddag reinlucassen. Welkom bij de NS Community.

Keuzedagen die niet gebruikt zijn ten tijde van de intelligente lockdown tot aan 18 mei 2020 kunnen op verzoek worden vervangen via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155.

Reageer