Chatten met NS | NS Community
beantwoord

Chatten met NS

  • 9 March 2020
  • 44 reacties
  • 14007 Bekeken

Beste ,

 

Ik zou graag met NS willen chatten over een onderwerp. Ik krijg alleen nergens een link waar ik dit kan starten. Voorheen kon ik er zo komen maar ik kan de chat nergens meer zien?

 

icon

Beste antwoord door AuroraSkye 9 March 2020, 18:17

Bekijk origineel

44 reacties

Via deze link kom je er zo! Gewoon even naar beneden scrollen en je ziet de opties om contact met NS op te nemen, waaronder de link naar de chat: https://www.ns.nl/klantenservice

Badge +3

En je kunt er ook komen via https://www.ns.nl/klantenservice/contact

beste,

Sinds vorige maand wordt dit bedrag van ons rekening afgeschreven. Wij weten niet waar dit vandaan komt want we hebben geen lopend abonnement bij de NS. Kunt u dit na laten checken bij de afdeling financien en dit naar ons telefonisch of per email terug koppelen. 

 

Goedenavond demercier123 en welkom op de NS Community. 

Ik heb allereerst je bericht aangepast. Je hebt een aantal persoonlijke gegevens met ons openbaar gedeeld en dat is niet zo verstandig. Er kan zeker voor je uitgezocht worden waar dit vandaan komt. Ik zie dat je al is aangeraden om contact op te nemen met de klantenservice en dat is inderdaad het juiste proces. Zij kunnen met je mee kijken en contact opnemen met de financiële afdeling. Zelf kan je daar geen contact mee leggen. 

Fijn dat je het hebt weggehaald maar ons was gezegd een foto mee te sturen. 

Fijn dat je het hebt weggehaald maar ons was gezegd een foto mee te sturen. 

Dit is alleen als je via een privébericht op Facebook, Twitter of ons een chatbericht stuurt. Hier op de Community raad ik het je af, want hier kan de hele wereld meelezen. Dit is namelijk openbaar. 

goedendag ! uit uw berichtgeving maak ik op dat mijn keuzedag vanaf medio mei is verlengd tot eind december. Edoch sinds begin van de corona maatregelen maak ik van deze dag al geen gebruik. DUS zou ik theoretisch gezien recht hebben op  NOG een tot eind december verlengde keuzedag. Graag Uw reactie

Goedemiddag reinlucassen. Welkom bij de NS Community.

Keuzedagen die niet gebruikt zijn ten tijde van de intelligente lockdown tot aan 18 mei 2020 kunnen op verzoek worden vervangen via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155.

goedemiddag welkom ns

 

ik heb online betaald ns 

1x keer dagretour DAL 17.50 NIET GEVONDEN 

OP MIJN EMAIL ADRES

 

e-mailadres verwijderd door moderator. 

 

GR. PUIKI

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice. Wij kunnen niet bij de administratie. 030 7515155.

ik wil een kids vrij aanvragen, dat lukt mij niet. 

 

Reputatie 7
Badge +3

ik wil een kids vrij aanvragen, dat lukt mij niet. 

 

Wat lukt niet? Kidsvrij vraag je aan op persoonlijke kaart van jouw kind. Je kunt het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen het jou stap voor stap uitleggen tijdens de aanvraag en ook de aanvraag voor jou doen.

Ik heb contact gehad met de chat over een verkeerde dag ticket , ik moest beide ordernummer doorgeven maar er reageerd niemand meer in de chat. Oder nr 47185495 en 47199895. De eerste is verkeerde dag. Wie helpt mij verder?

Gr marjo ijpelaar 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb contact gehad met de chat over een verkeerde dag ticket , ik moest beide ordernummer doorgeven maar er reageerd niemand meer in de chat. Oder nr 47185495 en 47199895. De eerste is verkeerde dag. Wie helpt mij verder?

Gr marjo ijpelaar 

Wij kunnen jou hier niet verder helpen, daarvoor moet je echt telefonisch, via Facebook, chat of twitter contact opnemen met NS klantenservice.

Maar als je het ticket met verkeerde dag al geopend hebt, dan kan niemand jou helpen. Er kan immers niet gecontroleerd worden of het ticket gebruikt is/wordt.

Mij is zaterdag toegezegd dat ik het ticket vergoed zou krijgen v d vrijdag als ik de beide ordernummer zou doorgeven........die van zaterdag heb ik gebruikt. Dit is wel echt waardeloos

Momenteel staan er 185 mensen in de wacht op chat. Het kan helaas wel even duren voordat iemand vrij komt om je te helpen. We werken natuurlijk zo hard mogelijk om jou zo snel mogelijk te kunnen voorzien van een antwoord.

Goededag, ik zag ergens dat als ik een fiets meeneem dat ik dat kan aanmelden, hoe werkt dat?

 

Reputatie 7
Badge +3

Nee, aanmelden van een fiets kan niet meer. 

Reputatie 6

Hey 1956marijke. Welkom bij de NS Community! Dit is niet langer mogelijk. Het is een tijd mogelijk geweest om je fiets voor de rit aan te melden, maar dit systeem is niet meer in gebruik. Er zijn nog wel enkele verwijzingen naar dit systeem op de site, maar dit is al aangekaart en zal nog verwijderd worden.

Reputatie 7
Badge +3

Goededag, ik zag ergens dat als ik een fiets meeneem dat ik dat kan aanmelden, hoe werkt dat?

 

Dat werkt niet ☹️ maar staat blijkbaar nog steeds aangegeven. Negeer 0 fietsplekken en ga gewoon naar het station. Het is vakantietijd, dus hou er rekening mee dat de fiets misschien niet mee mag op gewenste tijdstip omdat alle plekken al bezet zijn. Meeste kans op een.plek is op een beginstation.

Dank voor info. Nu maar hopen dat er plaats is voor onze fietsen, dat we niet een volgende trein moeten nemen, want ik heb onze treinreizen al aangemeld.

Reputatie 7
Badge +3

Dank voor info. Nu maar hopen dat er plaats is voor onze fietsen, dat we niet een volgende trein moeten nemen, want ik heb onze treinreizen al aangemeld.

Je bent niet verplicht om de trein te nemen waarvoor je aangemeld hebt. Net als dat aanmelden niet verplicht is.

Badge +3

Dank voor info. Nu maar hopen dat er plaats is voor onze fietsen, dat we niet een volgende trein moeten nemen, want ik heb onze treinreizen al aangemeld.

Dat maakt niet zoveeel uit, een aanmelding voor een treinreis is niet verplicht en alleen maar voor de ‘statistieken’ (druktemelder 2.0 zeg maar).

Als je een trein van 10/15/30 minuten eerder of later neemt als dat je toevallig uitkomt hoef je echt je aanmelding niet te gaan wissen en een nieuwe te maken.

Beste NS,

Vorige week hadden wij een arrangement in Den Haag met als dag van terugkeer vrijdag 26 augustus. 

Dat lukte niet omdat de treinen niet reden. 

Daarom moest ik het arrangement in ons hotel verlengen! Bijkomende kosten 186,70.

Kan de NS hierin tegemoet komen?

 

Reputatie 7
Badge +3

Beste NS,

Vorige week hadden wij een arrangement in Den Haag met als dag van terugkeer vrijdag 26 augustus. 

Dat lukte niet omdat de treinen niet reden. 

Daarom moest ik het arrangement in ons hotel verlengen! Bijkomende kosten 186,70.

Kan de NS hierin tegemoet komen?

 

€25 pp.is wat NS maximaal aan stakingsvergoeding uitgeeft. Je moet wel kunnen bewijzen dat je vanwege de staking niet naar huis kon.

Reageer