Aankomstperron in app | NS Community
beantwoord

Aankomstperron in app

  • 25 June 2022
  • 9 reacties
  • 173 Bekeken

Ik gebruik de ns app en waarom laten jullie het aankomstperron zo nadrukkelijk zien? Dat geeft mij veel verwarring. Aankomstperron kan handig zijn om te weten, maar presenteer het op een andere manier, niet op dezelfde manier als het vertrekperron.

icon

Beste antwoord door Aar 26 June 2022, 12:00

Bekijk origineel

9 reacties

Werkenbijns.nl ze zoeken nog zat in de IT en app development. Succes!

Helaas kan ik dat niet..

Helaas kan ik dat niet..

Dat geldt voor de meeste mensen vandaar dat NS ook een groot tekort aan IT'ers heeft.

Reputatie 7
Badge

Wat vind je daar dan zo verwarrend aan?

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie het probleem niet. Juist bij overstappen is het heel handig om te weten hoe ver je moet lopen van het aankomstspoor naar het vertrekspoor.

Reputatie 3

Inderdaad, bij een overstap is het juist handig om te weten vanaf waar je moet gaan lopen. Overigens vind ik het nog niet eens zo heel verwarrend, het aankomstperron wordt in een “normaal” lettertype getoond en het vertrekperron (bij een overstap) in een dikgedrukt lettertype. En ze staan ook nog in een logische volgorde (aankomst-vertrek).

 

Hoi RIJS, welkom bij de NS Community! Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

 

Doel je hierbij op het aankomstperron in het geheel of alleen bij een overstap? In de screenshot hierboven kun je bijvoorbeeld zien dat het aankomstperron bij een overstap anders wordt geplaatst en dat dat nuttig kan zijn om te weten. Heb je je feedback ook al gedeeld met de ontwikkelaars van de app? Dit kan via het ‘Meer’ menu en dan door te kiezen voor ‘App support’.

Ik merk dat als ik ernaar kijk mijn ogen alle kanten opschieten omdat er zoveel info op staat. Is dit ooit op een eye tracker getest?

Reputatie 7
Badge

Persoonlijk vind ik het meevallen. Probeer anders eens een andere app waarvan jij vindt dat die beter werkt. 

Reageer