app info klopt niet met realiteit | NS Community
beantwoord

app info klopt niet met realiteit

  • 13 November 2021
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Volgens app stopt intercity 16.09 Utrecht -Nijmegen in Driebergen. 
mee racete het station zojuist voorbij. 
waarom klopt de app niet met de realiteit?

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 November 2021, 16:42

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Volgens https://www.rijdendetreinen.nl/treinarchief/2021-11-13/3157 zou die daar inderdaad moeten stoppen, maar heeft dat dus niet gedaan.

Waarom? Geen idee… 

Ik zie wel dat de volgende (3159 vanaf Amsterdam Zuid, vertrek 16:39 in Utrecht) uitgevallen is, en de 3059 (vertrek 16:54 vanuit Utrecht) daar nu al gemarkeerd staat met +15 dus er blijkbaar met de kwartierdienst geschoven is.

De 3059 rijdt dus eigenlijk als 3161 (qua tijd), maar moet dan wel stoppen op Driebergen-Zeist natuurlijk. Vertrekt trouwens in Utrecht vanaf spoor 15, waar je 19 verwacht.

Ik heb het even voor je uitgezocht, en dit krijg ik te zien in de app; 

 

 

 

De trein heeft Driebergen-Zeist inderdaad overgeslagen, waarschijnlijk kwam dit door de wisselstoring die daar actief is (dat lijkt mij de meest logische overweging)

Heel vreemd ik zie in mijn app niet de storing. Normaal staat er dan inderdaad iets nu niet 😩

Reputatie 7
Badge +1

Uiteindelijk moet toch iemand handmatig iets in de data aanpassen voor dit soort zaken: en als het ernstig druk is met regelen ingestelde sporen dan zal dat voorgaan. Veelal blijken de screens in de trein meer accuraat als al die fones en apps. De geregelde reiziger weet vast al dat dit traject de laatste week flink wordt getroffen door zowel ontbrekend personeel als diverse storingen.

En heel soms gebeurt het inderdaad dat zoiets zelfs het treinpersoneel verrast.

Reageer