App namen | NS Community
beantwoord

App namen

  • 10 October 2022
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Goededag,

Als ik in de app de plaatsnaam van mijn bestemming invoer, bijvoorbeeld Den Haag. Dan zie ik in een dropdown menu'tje "Den Haag Centraal" staan. Maar steeds als ik daarop klik, dan verschiet hij en komen er ineens namen bij. Dan druk ik dus per ongeluk op "Den Haag Ypenburg". 

Dit is al langere tijd een bron van frustratie!

Ik hoop dat jullie dit op kunnen lossen.

Mt vriendelijke groet,

Mirre

 

 

 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 October 2022, 13:38

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Mirre en welkom bij de NS Community.

Als je een station intypt in de NS App, dan krijg je inderdaad een lijst van suggesties gebaseerd op jouw input. Die lijst wordt dan aangepast elke keer als je een nieuwe letter intypt, waarbij er een kleine vertraging is in het updaten daarvan als je snel typt. Dat merk ik in ieder geval.

Het probleem wat jij beschrijft, dat een bepaalde bestemming verspringt van locatie in die suggesties, kan ik echter niet reproduceren. Mogelijk is dit een probleem behorend bij een specifieke telefoon of bestuuringssysteem.

Het beste wat ik je kan adviseren is om dit te melden via de support optie in de app. Als je klikt op ‘Meer’ dan heb je een optie ‘App support'. Je kunt dan contact op nemen met het app team, waarbij meteen versie-informatie van de app als jouw telefoon wordt meegestuurd wat hen helpt in het achterhalen en eventueel oplossen van het probleem.

Reageer