bug in NS reisplanner? | NS Community
beantwoord

bug in NS reisplanner?

  • 9 April 2023
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Als je de NS app een tijdje open hebt staan op een geplande reis (op de achtergrond, dus bezig bent met andere apps), en de NS app dan weer oproept uit de achtergrond, zijn de begin- en eindtijd verdwenen. Refreshen van de gegevens helpt niet. Lijkt een bug in de app (zie screenshot)

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 April 2023, 13:15

Bekijk origineel

4 reacties

Je kan bugs in de reisplanner via de app melden, dan komt het meteen bij de juiste personen terecht.

De reisplanner op de telefoon worden niet de goede reistijden weergegeven. 

als ik op een zondag van Hoogezand-Sappemeer naar Winsum reis duurt dat ruim 1 uur 17 minuten. De treinen vanuit Hoogezand-Sappemeer reiden echter om het half uur. Betekent dat de reis met dertig minuten verkort kan worden. 

Reis ik van Hoogezand-Sappemeer naar Utrecht worden de treinen met een overstap te Zwolle niet getoond! Weer een verschil van dertig minuten. Hoe zit dit? 

Met vriendelijke groet, 

 

Kor 

Reputatie 6
Badge +1

De reisplanner op de telefoon worden niet de goede reistijden weergegeven. 

als ik op een zondag van Hoogezand-Sappemeer naar Winsum reis duurt dat ruim 1 uur 17 minuten. De treinen vanuit Hoogezand-Sappemeer reiden echter om het half uur. Betekent dat de reis met dertig minuten verkort kan worden. 

Reis ik van Hoogezand-Sappemeer naar Utrecht worden de treinen met een overstap te Zwolle niet getoond! Weer een verschil van dertig minuten. Hoe zit dit? 

Met vriendelijke groet, 

 

Kor 

Waarschijnlijk heb je onder “Reisopties” een overstaptijd van minimaal 15 minuten ingesteld.

Ik krijg in Groningen een overstap te zien van 14 minuten te zien met een totale reistijd van 46 minuten: 

Ook worden naar Utrecht toe de reizen met overstap in Zwolle getoond:

 

Check even goed of in de reisplanner alles goed staat ingesteld.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Kor de Vries,

Die problemen herken ik niet. Als ik voor komende zondag plan, zie ik:

Ook de reizen naar Utrecht met overstap in Zwolle staan erin:

 

 

Kan het zijn dat je onder Opties hebt aangegeven dat je extra overstaptijd wil?

Reageer